kranten.com maar dan beter

Aanbevolen berichten

Ziet er goed uit.

 

Handig businesmodel lijkt me.

De uitgevers vergroten hun markt en kunnen een extra centje bijverdienen met weinig extra kosten.

PressDisplay verdient aan de distributie.

En de gebruiker heeft toegang tot 160 kranten die hij anders toch nooit zou kopen.

 

Helaas kon ik niet 123 vinden wat een abonnement kost.

Link naar reactie

Helaas kon ik niet 123 vinden wat een abonnement kost.

 

De site doet het volledig niet in Opera, wat natuurlijk jammer is. Met IE heb ik geprobeerd de prijzen te vinden, maar volgens mij staan ze er niet op... Beetje raar. Het prijzenmodel is wel doordacht, vooral het principe van 'eens gekocht, altijd gekocht':

 

Newspapers at PressDisplay Service are made available to end users on a monthly subscription basis. The price of a subscription plan to PressDisplay Service provides you with specified number of credits. Each credit entitles you to read online one issue of any periodical of choice available with PressDisplay Service and use the features included in the plan. This issue is considered to be purchased and could be revisited with no credits required. Depending on a subscription plan, the back issues are made available for up to 14 days. All unused credits expire on the subscription expiration date and could not be transferred or rolled over to the subsequent months.
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.