• 0

Hoe "plan van vermarkten" laten bekritiseren?

Hoi,

Daar was ik weer met een nieuw topic... ::) Nog even doorzetten, ik ben bijna door mijn vragen heen ;)

Welke opties kennen jullie om het "vermarkt plan" van een nieuw product door een onafhankelijke derde te laten bekritiseren, en erover te laten brainstormen? Ik ken:

[*]De ondernemerscoaches van de kvk en het ondernemersklankbord

[*]Mede HL'ers lief aankijken

Stel ik heb iets van 500-1000 euro te besteden, welke opties zouden dan nog beter kunnen zijn? Of zijn dit al de beste alternatieven?

Er zijn vast wel "hulp bij plan van vermarkten bureau's". Hoe heten die in het echt?

Dank voor uw reacties!

PS: "ondernemingsplan" is te breed, "marketingplan" klopt niet, dus koos ik maar "plan van vermarkten" bij gebrek aan kennis van een betere term.

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0

Iemand nog idee-en?

Ik heb inmiddels nogmaals op HL rondgeneusd, hier vind ik echter alleen links naar software en voorbeeldondernemingsplannen.

Ik zoek dus de naam van de categorie bedrijf die naar je vermarketingsplan kijkt als je het al geschreven hebt ...

Ik heb nog niet op Google gezocht. Zal ik dat dan maar doen?

• 0

Dankje :)

Ik keek dus nog te globaal. Ik kan dus mensen zoeken die ook gedaan hebben wat ik wil doen -- of er veel van weten -- en hen ernaar laten kijken.

Wie ik er naar laat kijken is dan afhankelijk van welke specifieke vraag ik heb.

Om bij het vermarketingsplan te blijven: dan kan ik dus bijvoorbeeld een paar oprichters van bedrijven benaderen die succesvolle productintroducties gedaan hebben?

• 0

Je moet denk ik bij industrieel ontwerpers of reclamestrategen / bedrijfsadviseurs zijn. Marktintroductieplan is de gangbare Nederlandse term. Innovatieadviseur wordt als term weer minder concreet, maar probeer Syntens eens voor praktische raad.

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar