Daar was ik weer met een nieuw topic... ::) Nog even doorzetten, ik ben bijna door mijn vragen heen ;)
Welke opties kennen jullie om het "vermarkt plan" van een nieuw product door een onafhankelijke derde te laten bekritiseren, en erover te laten brainstormen? Ik ken:
[*]De ondernemerscoaches van de kvk en het ondernemersklankbord
[*]Mede HL'ers lief aankijken
Stel ik heb iets van 500-1000 euro te besteden, welke opties zouden dan nog beter kunnen zijn? Of zijn dit al de beste alternatieven?
Er zijn vast wel "hulp bij plan van vermarkten bureau's". Hoe heten die in het echt?
Dank voor uw reacties!
PS: "ondernemingsplan" is te breed, "marketingplan" klopt niet, dus koos ik maar "plan van vermarkten" bij gebrek aan kennis van een betere term.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
XiaoDi
XiaoDi
Hoi,
Daar was ik weer met een nieuw topic... ::) Nog even doorzetten, ik ben bijna door mijn vragen heen ;)
Welke opties kennen jullie om het "vermarkt plan" van een nieuw product door een onafhankelijke derde te laten bekritiseren, en erover te laten brainstormen? Ik ken:
[*]De ondernemerscoaches van de kvk en het ondernemersklankbord
[*]Mede HL'ers lief aankijken
Stel ik heb iets van 500-1000 euro te besteden, welke opties zouden dan nog beter kunnen zijn? Of zijn dit al de beste alternatieven?
Er zijn vast wel "hulp bij plan van vermarkten bureau's". Hoe heten die in het echt?
Dank voor uw reacties!
PS: "ondernemingsplan" is te breed, "marketingplan" klopt niet, dus koos ik maar "plan van vermarkten" bij gebrek aan kennis van een betere term.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26689-hoe-plan-van-vermarkten-laten-bekritiseren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag