• 0

Beursstand Auto Multimedia

Hoi, Via de ondernemersacademie van het noorderpoort heb ik een kleine lening kunnen krijgen om mijn webshop in auto multimedia uit te breiden, ik wil nu een eigen merk auto multimedia beginnen.

 

Omdat veel klanten van mij houden van getunde auto's wil ik een beursstand nemen op auto-evenementen,

dus ipv dat de klant naar mij toe komt via de webshop, wil ik naar de klant toe gaan!

 

na wat zoeken wil ik het volgende :

 

een mastertent van 6x4 meter ( http://www.mastertent.com/nl/tenten/mastertent-shop/mastertent-shop-20.html )

2 folderdisplay's

3 radio demokasten ( reeds gekocht )

 

maar de mastertent zit op €2000, ik heb de ontwerpen voor een brochure van 16 pagina's klaarliggen.

 

nu heb ik zelf geen ervaring met op een beurs staan, dus heb ik een paar vraagjes :

 

 

- de mastertent is ontzettend duur, heeft iemand een goedkope en misschien wel betere oplossing?

- de brochure's zijn ook allemaal duur, maar er kunnen wel veel producten in, is dit het waard of kan ik beter 4-zijdige A4 folders gaan drukken?

- hebben deze investeringen wel uberhaupt zin?

 

ik heb ongeveer 200 producten, 20 universele en 180 merkgebonden auto multimedia systemen.

(Mod edit: link verwijderd)

omdat deze evenementen veel buiten zijn, is het belangrijk dat de autoradio's niet nat worden! :)

 

alvast ontzettend bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een goedkoper alternatief voor een Mastertent/Expotent/A.tent.o tent zijn er niet echt. Tenminste niet als je iets zoekt wat ook echte geschikt is voor buiten. Weliswaar kun je voor weinig geld een partytent kopen bij de bouwmarkt (ook daar vind je tenten die uitvouwbaar zijn zoals de "echte" expotenten) maar de kwaliteit daarvan is matig. Echt goed waterdicht zijn ze bovendien ook niet. Maar het belangrijkste is dat je met dergelijke tenten je niet kan communiceren wat je bedrijf precies doet, je kunt ze namelijk niet bedrukken. Welk systeem je ook kiest, zorg er in ieder geval voor dat een bezoeker op een beurs als deze langsloopt op je standje meteen snapt wat je voor deze bezoeker te bieden hebt, anders zou je beursdeelname wel eens kunnen uitdraaien op een teleurstelling. Beurzen en beursstands zijn mijn vak dus als je nog vragen hebt waar ik je mee kan helpen dan hoor ik dat graag.

Link naar reactie
  • 0

 

Al aan een aanhanger, bestelwagen, bus of ander vervoermiddel gedacht? Er zijn vast goede tweedehands marktbestelbusjes op de markt of wellicht zelfs een bijzonder model - army stock bv.

 

Oh, je kan een link naar je website in je signatuur zetten. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Al aan een aanhanger, bestelwagen, bus of ander vervoermiddel gedacht? Er zijn vast goede tweedehands marktbestelbusjes op de markt of wellicht zelfs een bijzonder model - army stock bv.

 

Oh, je kan een link naar je website in je signatuur zetten. ;)

 

daar had ik nog niet echt aan gedacht :), maar dat is dan weer nog duurder en je kan daar niet 3 demokasten in kwijt van 1.20x1.80 per stuk..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.