• 0

Beoordeling website broodjesbestellen.com

Omschrijving van je concept:

Ik ben zeer benieuwd naar de mening van HL leden m.b.t. bovenstaande site.

 

De bedoeling is, naast Horeca promotie ook een bestel mogelijkheid in te bouwen ( hier wordt nog aan gewerkt, een partner wordt gezocht..)

nu is mijn vraag, ben ik een beetje goed bezig?

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

tot nu toe alles zelf gedaan, tevens 2 weken lang persoonlijk horeca eigenaren benadert mbt tot dit concept. Dit werd redelijk positief ontvangen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Bestelgemak voor de consument maar ook voor adverteerder/aangesloten partner

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik vraag vaste bedragen per jaar aan adverteerders/aangesloten partners i.p.v. een % per gedane bestelling.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

algemene tussenstand van de meningen hier m.b.t.

( de site is nog niet geheel klaar )

 

layout ( standaard template )

routering

indeling etc

 

 

Daniel G.M. van Raay

0628 223 116

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

eerste indruk:

 

dit is een spamsite, bedoeld om zoveel mogelijk reclame te maken die ik niet wil, ik wil alleen maar een broodje bestellen, zo snel en gemakkelijk en lekker en goedkoop mogelijk. conclusie: ik click weg en surf naar bijvoorbeeld thuisbezorgd.nl

 

deze indruk wordt gewekt door de drukte, overvloed aan info: opsommingen/lijsten/teveel opties: ik weet niet meer waar ik moet klikken doordat er geen duidelijke indeling is, geen punten die me visueel door de pagina loodsen.

 

visueel krijg ik er geen (grotere) honger van.

 

wat ik zou willen zien:

 

optie 1: 1 zoekbox met een knop, "zoek", daarna volgt de rest, zoekresultaten afhankelijk van ingevoerde, is er een broodje ofingredient ingevoerd, toon dan een overzicht met broodjeszaken die dit aanbieden en een mogelijkheid tot filteren op afstand van de klant, prijs, etcetera

 

optie 2: direct een uitgebreide zoekmachine aanbieden waarin je alle opties kunt aanvinken

 

optie 3: zie thuisbezorgd.nl, zoek op postcode en ga dan verder met specificeren.

 

succes!

 

websites, huisstijlen en interieurontwerp: http://www.entwerpen.nl

Link naar reactie
  • 0

Maak de site eerst af. Kijk naar de helderheid van bijvoorbeeld een broodjes.nl. Dit verdient nog geen inhoudelijke beoordeling.

 

Kies verder nooit voor domeinnamen als handelsnaam, waarvan andere tld's (inclusief varianten met hyphens) niet in jouw bezit zijn. Daar komt alleen gezeur en onduidelijkheid van.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

 

De bedoeling is, naast Horeca promotie ook een bestel mogelijkheid in te bouwen ( hier wordt nog aan gewerkt, een partner wordt gezocht..)

Als je ook gaat verkopen zou ik er absoluut geen reclame voor concurrenten opzetten.. Het is uberhaupt geen goed idee om reclame voor andere sites op je site te plaatsen als jouw site meer moet doen dan alleen informatie verschaffen. Als een bezoeker op reclame klikt (en dus weg is van jou site) dan zal je waarschijnlijk minder aan de bezoeker verdienen dan als ie wat bij/via jou besteld.

Link naar reactie
  • 0

idd, ik sluit me aan bij de eerste reactie. lijkt wel een snel geregistreerd domeintje die hoopt verkeer te pakken uit zoekmachines op de term broodje bestellen. als ik een broodje wil bestellen ga zeker dit domein niet gebruiken.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.