• 0

Website www.interieurinspiratie.nl

Omschrijving van je concept:

Omschrijving van je concept:

Mensen uploaden foto's van hun interieur. Bezoekers die op de site komen om inspiratie op te doen kunnen de foto's ranken. De hoogst genoteerde van de maand krijgt een waardecheque van 250 euro.

 

Naast de foto's kunnen ondernemers bannerruimte huren. Dit is een roterende plek maar is ook afkoopbaar. Tevens zijn er mogelijkheden de waardecheque te sponseren of te adverteren in de nieuwsbrief.

 

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik had op mijn andere website www.kidskamer.nl al een inspiratieboek. Ik kreeg nog weleens vragen welke verf of behang men gebruikt had. Daarbij heb ik gemerkt dat er erg weinig inspiratie op internet te vinden is. Wel heel veel foto's van bedrijven maar niet bij de mensen thuis.

Het inspiratieboek was dus eigenlijk al bedacht ik moest alleen de verdienmodule nog verzinnen. En daar zijn de banners voor. Tevens kan men adverteren in de nieuwsbrief.

De afgelopen maanden heb ik de site door een bedrijf laten bouwen en ben erg trots op hoe mooi hij geworden is. Ik heb zelf adressen verzameld via Funda waar ik een flyer naar toe heb gezonden om hen te stimuleren kamers aan te melden. Tevens heb ik emailadressen verzamelt die ik mag mailen. Nu de site online is maak ik reclame op plekken waar men praat over het inrichten van woningen en tuinen.

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Een groot inspiratieboek op internet. Nu zijn er vier rubrieken maar straks wil ik ook nog de slaapkamer, keuken, badkamer en studentenkamer toevoegen.

 

 

 

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er is niet heel veel wat op mijn concept lijkt. Alleen Ikea heeft het op dit moment met Design Your own Life. Wat ik trouwens heb nog laten onderzoeken of ik niet in hun vaarwater zit en zo een claim van hun aan mijn broek krijg. Hun actievoorwaarden lopen op dit moment tot augustus van dit jaar dus misschien dat zij er dan wel mee stoppen. Daarbij mag je bij hen alleen Ikea kamers aanmelden.

En zoals ik al eerder schreef als je googled op interieur inspiratie of voorbeelden krijg je vaak toch de foto's van de leveranciers of woonbladen. Bij mij zijn het foto's van bij de mensen thuis.

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik vind mijn concept erg leuk en vind het echt een uitdaging om een zo vol mogelijk boek te krijgen. Ben erg benieuwd wat andere ondernemers van mijn concept en website vinden.

 

logo_jpeg.thumb.jpg.e4607d683d52a54519891f6a65a56456.jpg

www.interieurinspiratie.nl de website voor inspiratie en praktisch advies voor inrichting van uw babykamer, kinderkamer, woonkamer of tuin.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik vind de website en het logo mooi, lekker fris.

 

Er staan wat spelfoutjes op je website, bijvoorbeeld:

- 'vindt je' = 'vind je' (Home)

- 'accessiores' = 'accessoires' (Kamer toevoegen)

- 'E-mail adres' = 'E-mailadres' (Kamer toevoegen)

 

 

Succes!

Dubbele Punt tekstcorrectie: voor foutloze teksten!

www.dp-tekstcorrectie.nl | http://nl.linkedin.com/in/annemarievanderaa

| http://twitter.com/dubbelepunt | http://dp-tekstcorrectie.blogspot.com/

Link naar reactie
  • 0

Dank je wel. De homepage heb ik aangepast de rest moet door de webbouwers gebeuren. De mail naar hen is onderweg.

www.interieurinspiratie.nl de website voor inspiratie en praktisch advies voor inrichting van uw babykamer, kinderkamer, woonkamer of tuin.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.