• 0

lening niet betaald op vervaldag...

ik ben uit belgie.

elke maand moet ik een bedrag betalen voor een persoonlijke lening, nu stond ik al bijna 3 maand achter, wat absoluut niet mag bij ons want dan is het bedrag volledig opeisbaar en kom je op een zwarte lijst.

om in orde te zijn moest ik tegen 15 mei een betaling verrichten.

nu heb ik dat donderdagochtend gedaan via pc banking, maar het wordt maar maandag verwerkt omdat het feestdag is en bank holliday tot maandag.

dan heb ik via de homebanking van mijn vrouw nog een betaling doorgevoerd aan hen met DRINGENDE storting op hun rekening, waarvoor ik 6euro extra betaal, maar die betaling zal ook pas maandagochtend op hun rekening komen.

en nu?

ik weet echt niet wat me te wachten staat met deze situatie.

zullen ze hierover vallen denk je?

 

alvast bedankt voor de reacties

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Germain,

 

Tot maandagochtend zul je in spanning moeten blijven, vrees ik. Als je maandagochtend meteen met ze belt en de situatie uitlegt, kun je misschien rekenen op wat begrip en afspraken maken over het al dan niet op die zwarte lijst komen.... Mijn ervaring met Belgische banken is dat ze vaak veel menselijker reageren dan de Nederlandse.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Beste germain,

 

Ik zie geen link met ondernemerschap en sluit derhalve dit topic. Mocht ik verkeerd zitten, dan kun je dat via PM aangeven.

 

Succes met je situatie. Op tijd betalen lijkt me de remedie. Ik verwacht dat wanneer ze maandag het geld op hun rekening hebben staan, ze coulant zullen zijn. Maar niet voor een tweede keer.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.