Dochter van 4 heeft ondernemers skills

Aanbevolen berichten

dochter: Mama, ik heb een ketting gemaakt, wil jij die van me kopen? Hij kost 5 euro

 

mama: Hmmm, hij is wel aardig, ik geef er je 3 euro voor.

 

dochter: Ja hallo, er zitten wel sterretjes aan hoor!! 4 euro dan.

 

8) >;(

Haha! Mooi! Zo moeder zo dochter ;)

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Link naar reactie

Dit is toch prachtig!! Mooi om te zien dat het er al vroeg in zit.

 

Mijn dochter (2,5 jr) gaat vast ook in bedrijfsovernames... ze wil over ALLES onderhandelen... ;D

 

Zelfs als papa het niet onderhandelbaar vindt. Ik heb liever een professionele tegenpartij. Stuk gemakkelijker... :-\

 

Link naar reactie

Ja Hans, dat zul je altijd zien. Waarschijnlijk vinden mijn kinderen straks ondernemen een regelrechte hel, omdat papa en mama zo weinig tijd hadden altijd. Ik probeer ze er wel een beetje bij te betrekken (als ik een ketting maak, dan gaat Flo ook meestal wel met de kralen aan de slag, en als ik het magazijn opruim, willen mijn jongens echt wel graag meehelpen).

 

Maar als ze 15 zijn zal het wel een ander verhaal zijn :-\

Link naar reactie

Mijn dochter (2,5 jr) gaat vast ook in bedrijfsovernames... ze wil over ALLES onderhandelen... ;D

Zelfs als papa het niet onderhandelbaar vindt. Ik heb liever een professionele tegenpartij. Stuk gemakkelijker... :-\

 

 

Haha, dat is zoooo herkenbaar. Helaas hebben ze aan mij een slechte, ik ben een dictator in huis ;)

In hun eigen huis later mogen ze het allemaal zelf weten. Hier doen ze wat ik zeg. Maar goed dat ik niet in de politiek zit...

Link naar reactie

... De vaders van zijn vrienden gingen "gewoon werken" en dat leek hem veel leuker.

....

;D Als hij de mogelijke salarisstrookjes van werknemer en ondernemer vergelijkt denkt hij vast weer anders. Ik ken een jonge meid van hard werkende ondernemers. Zij wilt liever voor een baas werken later (zodat er meer vrije tijd is) maar wil wel heel veel verdienen. Dan kan je lang zoeken denk ik. ;)

Link naar reactie

dochter: Mama, ik heb een ketting gemaakt, wil jij die van me kopen? Hij kost 5 euro

 

mama: Hmmm, hij is wel aardig, ik geef er je 3 euro voor.

 

dochter: Ja hallo, er zitten wel sterretjes aan hoor!! 4 euro dan.

Ik kan haast niet wachten op die nieuwe generatie leveranciers, die niet moeilijk doet over 20% korting ... ;D

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.