• 0

Goedkoop personeel werven

Beste allemaal,

 

op dit moment ben ik bezig met het opzetten van een bedrijf in de dienstverlening bij particuliere en zakelijke klanten.

Hiervoor heb ik een soort flexpool aan personeel nodig dat op oproepbasis werkzaam is. Echter heb ik een landelijke dekking nodig in de flexpool.

 

Wie kan mij tips geven om goedkoop personeel te werven? (dus geen uitzendbureau)

 

Info over de functie:

- 0 tot 20 uur per week

- doelgroep 16 tot 21 jaar

- vergoeding iets boven minimum

 

Wij zijn opzoek naar mensen voor de volgende opdrachten:

- Huishoudelijkehulp schoonmaak

- Huishoudelijkehulp overig (hond uitlaten/ wassen en strijken/ boodschappen doen/ koken)

- Klussen in en om het huis

- Tuinonderhoud

- Verhuishulp

- Huiswerkhulp

- Oppas

 

Heerlijk Hulp, omdat hulp heerlijk is!

www.heerlijkhulp.nl voor al uw hulp in en om uw huis/pand

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste allemaal,

 

op dit moment ben ik bezig met het opzetten van een bedrijf in de dienstverlening bij particuliere en zakelijke klanten.

Hiervoor heb ik een soort flexpool aan personeel nodig dat op oproepbasis werkzaam is. Echter heb ik een landelijke dekking nodig in de flexpool.

 

Wie kan mij tips geven om goedkoop personeel te werven? (dus geen uitzendbureau)

 

Info over de functie:

- 0 tot 20 uur per week

- doelgroep 16 tot 21 jaar

- vergoeding iets boven minimum

 

Wij zijn opzoek naar mensen voor de volgende opdrachten:

- Huishoudelijkehulp schoonmaak

- Huishoudelijkehulp overig (hond uitlaten/ wassen en strijken/ boodschappen doen/ koken)

- Klussen in en om het huis

- Tuinonderhoud

- Verhuishulp

- Huiswerkhulp

- Oppas

 

 

Deze groep is denk ik uitermate goed te vinden op sociale netwerken. Kijk ook is naar hoe bedrijven het doen zoals www.studentenwerk.nl

Link naar reactie
  • 0

Je kan ook voor een recruiter zorgen binnen een bepaalde regio, die verantwoordelijk is voor de werving van de jongeren. Als deze uit de doelgroep komt, heeft hij of zij weer genoeg contacten die aan jou vraag kan voldoen. Je kan er desnoods voor kiezen dat deze jongeren nog wel bij jou de selectieprocedure doorlopen, zodat je wel weet wat voor werknemers je in je netwerk hebt.

Link naar reactie
  • 0

Je kan ook voor een recruiter zorgen binnen een bepaalde regio, die verantwoordelijk is voor de werving van de jongeren. Als deze uit de doelgroep komt, heeft hij of zij weer genoeg contacten die aan jou vraag kan voldoen. Je kan er desnoods voor kiezen dat deze jongeren nog wel bij jou de selectieprocedure doorlopen, zodat je wel weet wat voor werknemers je in je netwerk hebt.

 

Door dit krijg je inderdaad meer het gevoel van recommendations, wat een erg sterk middel is om mensen te binden.

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet of het zin heeft of het zin heeft om op deze oude vraag te reageren. Maar voor andere zoekers (die net als ik dit topic te laat zien):

 

Zou me graag bij Simon willen aansluiten. Deze doelgroep zul je waarschijnlijk het best online bereiken via sociale media. Daar zijn tegenwoordig een hoop handige tools voor.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een vraag.

 

Waaroom moet je altijd de allergoedkoopste worden? Vind je beste klanten en die wil u goed betalen voor werk dat goed gedaan is - goedkoop kan duurkoop zijn.

 

Maak het duur, niet verschrikkelijk duur. Dan kan je van leven. Minder werk, minder uren, meer omzet. Beter klanten, beter referenties meer tevredenheid en minder stress.

 

Moriarty

Consistency is the last refuge of the unimaginative.

 

Oscar Wilde

 

English copywriter now in her sixth year here in NL. Apologies for my rubbish Dutch. It is a very hard language to learn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.