• 0

Inschrijving KVK nodig of (nog) niet?

Beste,

 

Ik wil een dating website op zetten. Dit bevat onderandere een aantal verschillende opties/mogelijkheden zoals

de volgende dingen:

 

- SMS functionaliteit (betaald)

- Chat mogelijkheid

- Profiel systeem

- Premium mogelijkheid *

- Webcam mogelijkheid

 

* Met premium kunnen mensen hun profiel zelf een opmaak geven en wat andere extra dingen doen.

 

 

Inkomsten verwacht ik vrij laag de eerste paar maanden, uit eindelijk zal dit toch wel flink oplopen. De site zal dingen bieden die de huidige sites niet hebben, ook veel qua verbeteringen. Ik verwacht dus wel wat er mee te kunnen verdienen met oog op de toekomst.

 

Kunnen jullie mij vertellen waar ik rekening mee moet houden in het begin? Moet ik vanaf dag 1 een KVK hebben en BTW of is dit NOG niet nodig?

 

Verder dingen waar ik rekening mee moet houden, of dingen waar naar jullie mij kunnen adviseren om te informeren?

 

 

Met vriendelijke groet,

 

A

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste,

 

Ik wil een dating website op zetten. Dit bevat onderandere een aantal verschillende opties/mogelijkheden zoals

de volgende dingen:

 

- SMS functionaliteit (betaald)

- Chat mogelijkheid

- Profiel systeem

- Premium mogelijkheid *

- Webcam mogelijkheid

 

 

Wellicht helemaal niet nodig omdat je het zelf kunt of al voorzien bent maar ik moest ineens aan deze advertentie van vossie denken. Wellicht kun je er wat mee, wellicht niet

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 90 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.