• 0

Prijzen Outsourcing India

Hoi,

 

Heb hier al heel wat topics gelezen over de pro's en contra's van outsourcing.

Nergens kan ik duidelijk prijzen terug vinden.

Als jullie prijzen weten kunnen jullie mij die dan eens geven om zo een idee te krijgen.

Als voorbeeld neem je maar dat ik een .Net ontwikkelaar zoek met 1-3j ervaring.

Wat kost het mij per maand? Wat zijn de instapkosten? Hoe lang zit ik vast? Wat zijn de kosten

voor het beëindigen van het contract, ....

Oké dit zal wss wel allemaal verschillen per firma, maar er zal toch wel ergens een gemiddelde

marktprijs zijn voor dit.

 

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Bedankt voor je snelle reactie!

Heb zelf ook al wat outsource bedrijven op men lijstje staan (zal deze er zeker bij zetten), maar voor dat ik naar hen toe ga zou ik eerst zelfs eens willen weten wat zo de gemiddelde prijzen zijn. Dan weet ik tenminste waar ik over praat.

 

Bedankt

Link naar reactie
  • 0

Komaan, niemand die hier prijzen wilt delen... ? Ik hoorde zo iets van dat ze 500 per maand verdienen, maar het zal dan wel meer kosten zeker om dat via een bedrijf via belgie/nederland te doen?

Trouwens wat is de meerwaarde van zo'n bedrijf, buiten dat ze de juiste contacten daar hebben?

Kan ik het even goed mss zelf regelen?

Wat zijn de ervaringen hiermee?

 

Thx

 

Link naar reactie
  • 0

Bridge is trouwens een goede organisatie, werkt goed en stabiel.

 

De prijzen verschillen heel erg, ik heb een inkoop van 500 per maand bij 40 uur / week nog niet gezien maar wellicht kan het. Meer realistisch zal rond de 1600 euro liggen als je met goedkope partijen uit Vietnam e.d. werkt denk ik. Via NL is het uiteraard wat duurder maar heeft wel een voordeel dat je hier een contactpersoon hebt en vaak ook een aan het bedrijf verbonden contactpersoon in het land waar de werkzaamheden plaatsvinden.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Prijzen zullen sterk verschillen, doen ze in Nederland immers ook.

 

Waarom probeer je niet eens een paar kleine projectjes via Elance? Is heel eenvoudig. Zorg dat je het project goed omschrijft, en kijk naar de ervaringen van de inschrijvers. Kies er één en kijk hoe goed het werk is dat hij levert. Is hij goed, bied hem dan een groter project. Niet goed? Kies eens een ander.

 

www.elance.com

 

Link naar reactie
  • 0

prijzen en ervaringen verschillen nogal. Het helpt vaak als er een westerling of iemand zit die in Europa/US heeft gestudeerd/gewerkt heeft.

 

Vraag ook naar hoeveel projecten ze hebben en hoeveel mensen daarop zitten, dan kun je een voorzichtige inschatting maken of je project wel voldoende aandacht kan/zal krijgen.

 

en probeer veel contact te hebben, niet zozeer via mail maar via de telefoon/skype. Direct contact is erg belangrijk daar. (waar niet eigenlijk)

 

succes.

websites, huisstijlen en interieurontwerp: http://www.entwerpen.nl

Link naar reactie
  • 0

Bedant voor de reacties al.

Ik heb hier nu al één prijs gekregen: " Meer realistisch zal rond de 1600 euro liggen als je met goedkope partijen uit Vietnam e.d. werkt denk ik. "

Ik bedoelde de prijs voor als mijn firma samen werkt met een nederlandse/belgische firma die mij dan iemand geeft uit India waar ik rechtstreeks mee correspondeer. Hij zegt hier 1600 per maand voor goedkope partijen (gaat dit over rechstreeks, of via contactpersoon van nederland/belgie),.zit hier onder dan ook India?

 

Als mensen nog prijzen weten, gelieve ze te geven.

 

Bedankt.

Link naar reactie
  • 0

Rechstreeks en goedkopere partijen en toch 1600 op een maand. Dat lijkt mij toch wat veel. Ik heb van iemand horen zeggen dat ze in India werken voor 500(rechstreeks).

Stel dat het rechstreeks 1600 is voor een goedkopere (lees slechtere/junior) partij, en rechstreeks. Wat kost het dan niet voor een betere partij (senior) via nederlands/belgisch tussenvehikel? 3000 euro ofzo? Dan is het niet echt meer zo kostenbesparend, dan kan ik beter nog een 1000 erbij doen en gewoon in men thuisland werken. Ik denk toch dat het goedkoper kan hoor. Nogmaals ik heb er geen ervaring mee, dus hoor graag zo'n reacties om de gemiddelde marktprijs zo teweten tekomen.

Link naar reactie
  • 0

Nee, wij werken via Nederland maar heb het wel gedaan en dat doe je gewoon direct met het bedrijf. Zitten verder geen andere kosten bij. Gewoon het bedrag en dat is het incl. computer, werkplek etc. Daarom gaat je vergelijking met Nederland ook mank.

 

Dien ik er wel bij te vertellen dat je hier niet in 1x goed in wordt, wij hebben veel tijd en geld geïnvesteerd in het organiseren, structureren van onze werkwijze waardoor een deel geoutsourced kan worden maar als je dit niet goed doet gaat het je gigantisch veel meer kosten dan je verwacht. Het is iets wat je goed voorbereid en bij voorkeur met ervaring moet doen.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag me af: als je via een nederlands bedrijf nu werkt en je vraagt op een gegeven moment aan je idier hoeveel hij op zijn bankrekening krijgt en hij zegt het bedrag x. maar je weet dat jij aan je nederlands bedrijf x+800 betaald: hoe ga je hier dan mee om? Waarom is het volgens jou de beste keuze om via een nederlands bedrijf te werken?

 

Mvg

Link naar reactie
  • 0

Beste Stefaan,

 

interessante vraag. Ik denk eigenlijk dat je vraag alleen beantwoord kan worden als we weten wat jij zelf precies wilt. De prijzen in offshore outsourcing verschillen enorm, dienstverlening komt in alle geuren en kleuren. Ik heb het idee dat jij op zoek bent naar een hele lage prijs. Als dat zo is, dan kun je denk ik via een site als elance hele lage tarieven vinden. Er zijn altijd mensen ergens op de wereld die voor een paar dollar per uur werk willen verrichten (en er zijn ook veel bedrijven die hele lage salarissen betalen om maar een zo laag mogelijke prijs aan te kunnen bieden...).

 

Als je echter voor een lange termijn een stabiele offshore samenwerking wilt opzetten, dan kun je wellicht het best met een bedrijf werken, eventueel met een vestiging in Nederland; hiermee kun je valkuilen omzeilen waar je anders in zou stappen.

Ik geef je geen antwoord op je vraag over prijs en voordelen van een Nederlands bedrijf, omdat ik geen commerciele boodschappen wil zenden op dit forum.

Luc en GJ, dank voor de aanbeveling.

 

Hugo Messer

Bridge

 

Offshore & Nearshore outsourcing;

- web development - software development

- open source oplossingen - dedicated teams

 

http://www.bridge-outsourcing.nl

 

http://linkedin.com/in/hugomesser

Link naar reactie
  • 0

Hoi Stefaan,

 

Ik wil aan de reactie van Hugo het volgende toevoegen:

 

Ook bij Nederlandse detacheringsbedrijven/software ontwikkel bedrijven is het bedrag wat in rekening

gebracht wordt heel wat hoger dan wat de ontwikkelaar als salaris op zijn rekening krijgt.

 

Diverse kosten (ook in India) komen erbij zoals kantoor, computers etc.

En als er een Nederlands kantoor tussen zit: deze mensen moeten ook betaald worden (en er zal dus een

toeslag naar Nederlandse maatstaven op komen en niet naar die van India).

 

Of het je waard is moet je voor jezelf uitmaken.

 

Heel kort door de bocht:

Direct is goedkoper maar veel meer zelf regelen en grotere risico's. Met een Nederlands bedrijf moet dit

naar je eigen maatstaven afgedekt zijn.

 

mvg

 

Mike leenaars

With kind regards/Met vriendelijke groeten/Kinh chao,

--------------------------------------------------------------

 

I.M.I.K. Solutions B.V

WWW: http://www.imiksolutions.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.