Er is een interessant topic over waarom je bent gaan ondernemen, maar ik vraag me af of jullie ook wel eens denken over 'stoppen'.
Soms, als ik helemaal kriegel word van klanten die te laat betalen, dingen die ik moet regelen, opdrachten die niet uit de pipeline komen, klanten die niet alleen onaardig maar ronduit onbeschoft zijn, mensen die zich onuitgenodigd bemoeien met je manier van je zaak runnen, regels die ik niet snap... dan ga ik wel eens kijken of er passende vacatures voor mij zijn.
Laatst zat ik wat te drinken met een collega-onderneemster en ze vroeg, een beetje terughoudend, "Ja maar kijk jij dan ook wel eens op vacaturesites ofzo?". Toen zei ik lachend: "Inderdaad, vandaag nog!".
Een baan heb je niet zomaar natuurlijk, en ik ga ook niet echt solliciteren, maar...
Wat doe jij als je het zat bent?
Of krijg je er nooit een sik van? ;D
Een beetje een "Man Bijt Ondernemer"-vraag. De babbelbox staat vandaag in Ridderkerk....
Annedien
ps: Ik ga natuurlijk uiteindelijk gewoon vol goede moed weer door 8)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Annedien Hoen
Er is een interessant topic over waarom je bent gaan ondernemen, maar ik vraag me af of jullie ook wel eens denken over 'stoppen'.
Soms, als ik helemaal kriegel word van klanten die te laat betalen, dingen die ik moet regelen, opdrachten die niet uit de pipeline komen, klanten die niet alleen onaardig maar ronduit onbeschoft zijn, mensen die zich onuitgenodigd bemoeien met je manier van je zaak runnen, regels die ik niet snap... dan ga ik wel eens kijken of er passende vacatures voor mij zijn.
Laatst zat ik wat te drinken met een collega-onderneemster en ze vroeg, een beetje terughoudend, "Ja maar kijk jij dan ook wel eens op vacaturesites ofzo?". Toen zei ik lachend: "Inderdaad, vandaag nog!".
Een baan heb je niet zomaar natuurlijk, en ik ga ook niet echt solliciteren, maar...
Wat doe jij als je het zat bent?
Of krijg je er nooit een sik van? ;D
Een beetje een "Man Bijt Ondernemer"-vraag. De babbelbox staat vandaag in Ridderkerk....
Annedien
ps: Ik ga natuurlijk uiteindelijk gewoon vol goede moed weer door 8)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2682-denk-je-wel-eens-aan-stoppen-met-ondernemen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag