• 0

Website geeft kadobonnen weg van anderen, mag dit?

Beste mensen,

 

Ik ben hier al een aantal jaar niet meer geweest, omdat ik eigenlijk niets (meer) aan ondernemen deed. Nu heb ik echter weer een vraagje, waarvoor ik hier natuurlijk eerst goed heb gezocht, maar waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden. Ik zou het op prijs stellen als één van jullie mij hierbij een beetje bij kan helpen.

 

Het betreft de volgende fictieve situatie:

Bij reclamefolder.nl zijn heel veel winkels aangesloten. Stel dat reclamefolder nu maandelijks, om veel bezoekers te lokken, een prijsvraag organiseert waarbij men een kadobon van 250 euro kan winnen van een aangesloten winkel naar keuze. Kan dit dan? Zitten hier haken en ogen aan omdat het niet een kadobon van Reclamefolder.nl zelf is die wordt weggegeven? Of omdat de winnaar zelf mag kiezen van welke winkel hij of zij een kadobon wenst? En mag dit bedrag van 250 euro maandelijks?

 

Ikzelf zou zeggen, wat maakt het uit of je een kadobon weggeeft van een andere partij wanneer je zelf geen kadobonnen verkoopt. Maar goed, ik heb er geen verstand van. :-)

 

Ik kon even geen andere website of organisatie vinden waar veel winkels klant zijn, dus vandaar mijn keuze voor reclamefolder (waar ik regelmatig te vinden ben).

 

Bedankt voor het lezen (en reageren)!

Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als ze per maand een cadeaubon van 1000 euro willen weggeven mag dat ook :)

 

Ik zie geen reden waarom het niet mag. Je koopt (of krijgt een cadeaubon door bv sponsoring) en geeft die vervolgens weg. Ik zie daar niets vreemd in :)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Als ze per maand een cadeaubon van 1000 euro willen weggeven mag dat ook :)

 

Ik zie geen reden waarom het niet mag. Je koopt (of krijgt een cadeaubon door bv sponsoring) en geeft die vervolgens weg. Ik zie daar niets vreemd in :)

 

Ik zou dan een kadobon doen van 995 euro. Anders kom je in de problemen met de wet op de kansspel belasting...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.