In 2006 heb ik een bedrijfskrediet (eenmanszaak met behoud van WAO) genomen bij de bank. Dit om eventuele voorraden voor te schieten. Door de slechte economie en het faillisement van de leverancier ben ik een hoop geld daaraan kwijt geraakt. Omdat de bank 10% rente per maand vangt en dit al 1 jaar lang heb ik doordat er bijna geen cashflow is het limiet overschreden. Vandaag lag de brief in de bus dat als ik dit niet zou betalen er een blokkade op de rekening kwam. Nu heb ik de volgende vragen waarin jullie mij misschien in deze voor mij niet zonnige dag toch nog een beetje licht kunnen brengen.
- Houd deze blokkade in dat al mijn rekeningen incl prive geblokeerd worden
- Kan mijn partner ook aansprakelijk gesteld worden. We zijn niet getrouwd en geen fiscaal partner, maar wonen samen en hebben samen een dochtertje
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dentinox
dentinox
In 2006 heb ik een bedrijfskrediet (eenmanszaak met behoud van WAO) genomen bij de bank. Dit om eventuele voorraden voor te schieten. Door de slechte economie en het faillisement van de leverancier ben ik een hoop geld daaraan kwijt geraakt. Omdat de bank 10% rente per maand vangt en dit al 1 jaar lang heb ik doordat er bijna geen cashflow is het limiet overschreden. Vandaag lag de brief in de bus dat als ik dit niet zou betalen er een blokkade op de rekening kwam. Nu heb ik de volgende vragen waarin jullie mij misschien in deze voor mij niet zonnige dag toch nog een beetje licht kunnen brengen.
- Houd deze blokkade in dat al mijn rekeningen incl prive geblokeerd worden
- Kan mijn partner ook aansprakelijk gesteld worden. We zijn niet getrouwd en geen fiscaal partner, maar wonen samen en hebben samen een dochtertje
- Moet alles uit huis gehaald worden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26834-niet-meer-kunnen-opbrengen-krediet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag