• 0

Huur voor een startende autohandelaar?

Ik heb mijn contract al ondertekent. Ik ga vanaf 1 juli 2010 , een autobedrijf beginnen. De huur is 1000 euro per maand. (Contract = 6 maanden , eventueel verlenging van 5 jaar als alles goed gaat.) (grootte: 300 á 330 m2.)

 

Ik heb zelf van te voren al een beetje gehandeld in auto's hier en daar. Ik vind zelf dat ik genoeg ervaring heb opgebouwd. (20 auto's verkocht)

 

Ik heb de keuze om eventueel de garage door te verhuren. Dus kan ik eventueel de huur verlagen naar 4 á 500 euro per maand. Maar dan moet ik wel samen met een andere handelaar samen werken.

 

Ik ga handelen in auto's tussen de 500 en 5000 euro verkoopwaarde.

 

Mijn vraagjes:

 

Vinden jullie dat 1000 euro huur per maand normaal is voor een beginnende handelaar ? Of vinden jullie deze bedrag te hoog?

 

En is het wel verstandig om jou huurprijs aan andere mensen te vertellen als zij erom vragen?

 

gr

 

 

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je genoeg auto's kunt inkopen wel. We zullen zien of mij dat gaat lukken. Heb nog steeds hier en daar vraagtekens of ik die juiste auto's ook daadwerkelijk ga vinden enz.

 

Als je in het begin de juiste auto's kunt vinden , zal het waarschijnlijk vanzelf wel beginnen met lopen. Inruil hier en daar enz. Maar in het begin zal het echt heel erg moeilijk worden om auto's te verzamelen. Ik ben gelukkig nog maar 19 jaar en woon nog steeds bij mijn ouders. Mijn eten enz wordt betaald door mijn ouders. Dus het maakt niet zoveel uit als ik de eerste 3-4 maanden niks ga verdienen. Dat is dan ook weer voordeel.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 278 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.