Ik heb heel internet al afgezocht en misschien wel de verkeerde zoekwoorden gebruikt maar ik kom er maar niet uit.
Daarom wil ik dus aan de kenners de volgende vraag stellen:
Kan je een VOF vanuit het niets starten?
Ik bedoel hiermee, ik lees op de KVK site dat een VOF bestaat uit meerdere eenmanszaken en/of bv's. Betekend dit dus dat ik met de twee vrienden waarmee ik dat van plan ben eerst ieder voor zich een eenmanszaak moet oprichten en vervolgens bij elkaar voegen als VOF of kun je gewoon in 1 keer als VOF inschrijven? We willen gewoon 1 KVK nummer en BTW nummer gebruiken. Wel willen we allemaal evenveel te zeggen hebben.
En als je meteen een VOF start, word je dan nog steeds gezien als zelfstandige ondernemer?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Stijn Verhulst
Stijn Verhulst
Hoi Allemaal,
Ik heb heel internet al afgezocht en misschien wel de verkeerde zoekwoorden gebruikt maar ik kom er maar niet uit.
Daarom wil ik dus aan de kenners de volgende vraag stellen:
Kan je een VOF vanuit het niets starten?
Ik bedoel hiermee, ik lees op de KVK site dat een VOF bestaat uit meerdere eenmanszaken en/of bv's. Betekend dit dus dat ik met de twee vrienden waarmee ik dat van plan ben eerst ieder voor zich een eenmanszaak moet oprichten en vervolgens bij elkaar voegen als VOF of kun je gewoon in 1 keer als VOF inschrijven? We willen gewoon 1 KVK nummer en BTW nummer gebruiken. Wel willen we allemaal evenveel te zeggen hebben.
En als je meteen een VOF start, word je dan nog steeds gezien als zelfstandige ondernemer?
Wie oh wie geeft mij het juiste antwoord?
Groetjes,
Stijn ;D
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26845-vanuit-het-niets-een-vof-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag