TwaBla Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 TwaBla Legend 22,4k 1372 In een aantal threads heb ik aangegeven bericht te willen ontvangen als er een reactie geplaatst wordt. Net ontving ik weer eens zo'n berichtje, maar nu werd ik niet naar HL geleid maar naar dit forum in New Venture opmaak. Ik dacht eerst dat HL een nieuw jasje had, maar ben op blijkbaar op een white label-versie van dit forum terechtgekomen. Is dat een nieuwe service aan partners? Dit was de link die mij aangereikt werd. Steun onderzoeksjournalistiek. 🕵🏼♀️ Word vriend van Investico (ANBI). Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 23 december 2003 Geplaatst: 23 december 2003 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 Dat is een rare fout, ik zal uitzoeken waarom je opeens die url toegestuurd krijgt en het fixen. White label versies zijn er trouwens al wat langer. Bijvoorbeeld ook Zibb en EIM. Dezelfde discussies in een ander jasje, grafisch aansluitend op de websites van die partijen. Link naar reactie
old account Geplaatst: 25 december 2003 Geplaatst: 25 december 2003 old account Legend 727 1 Dit heb ik ook eens gehad. Kreeg ik ook een melding dat er een bericht was geplaatst en toen ik op de link klikte kwam ik op de 'Zibb-look' terecht. Denk dat iemand dan vanuit die template een bericht heeft gepost, lijkt mij het waarschijnlijkst. Jelmer. Link naar reactie
TwaBla Geplaatst: 25 december 2003 Auteur Geplaatst: 25 december 2003 TwaBla Legend 22,4k 1372 Testje vanuit Zibb. Steun onderzoeksjournalistiek. 🕵🏼♀️ Word vriend van Investico (ANBI). Link naar reactie
Gast Verwijderd account Geplaatst: 30 december 2003 Geplaatst: 30 december 2003 Gast Verwijderd account Guests Jelmer heeft het bij het juiste eind. Dit is een 'probleem' dat niet zo heel moeilijk op te lossen is (bijhouden vanaf welk board de notificatie aan wordt gezet), alleen wel wat werk kost. Ik zal er eens naar kijken. Link naar reactie
TwaBla Geplaatst: 30 december 2003 Auteur Geplaatst: 30 december 2003 TwaBla Legend 22,4k 1372 Denk dat iemand dan vanuit die template een bericht heeft gepost, lijkt mij het waarschijnlijkst. Dit is de eerste keer dat mij zoiets overkwam, waaruit ik afleid dat er zelden een bericht geplaatst wordt door bezoekers van buitenaf. Dat suggereert op zijn beurt weer dat dit forum onder de wimpel van derden niet zoveel bezoekers krijgt. Ik ga es kijken... Steun onderzoeksjournalistiek. 🕵🏼♀️ Word vriend van Investico (ANBI). Link naar reactie
TwaBla Geplaatst: 30 december 2003 Auteur Geplaatst: 30 december 2003 TwaBla Legend 22,4k 1372 testje vanuit Zibb Steun onderzoeksjournalistiek. 🕵🏼♀️ Word vriend van Investico (ANBI). Link naar reactie
zrski Geplaatst: 31 december 2003 Geplaatst: 31 december 2003 zrski Retired Mod 4,5k 25 Het verkeer vanaf buiten af is inderdaad niet gigantisch. Het is een mooie uitdaging voor 2004 om dit te verbeteren. Meer hierover later. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 5 januari 2004 Geplaatst: 5 januari 2004 Nils de Witte Retired Mod 7,8k 145 Wel gaaf die white label versies. Van een afstandje lijkt het heel wat ;D Ik vind wél dat met name EIM maar ook New Venture heel veel reclame op hun eigen site moeten maken voor het forum. Op de EIM site is het forum niet terug te vinden. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
TwaBla Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Geplaatst: 5 januari 2004 TwaBla Legend 22,4k 1372 Wel gaaf die white label versies. Van een afstandje lijkt het heel wat ;D Heeft mij ook aan het denken gezet. Misschien moeten we eens wat pull-acties op touw zetten. Met een paar HL-suckers doelgericht lezers van die andere sites aanzuigen. Bijvoorbeeld met een Bizz-issue van de Week, een Bizzue! Niet dat trafic een doel op zich is, maar het brengt wat leven in de brouwerij. Ik zal eerst eens kijken hoe HL geintegreerd is in die sites... Steun onderzoeksjournalistiek. 🕵🏼♀️ Word vriend van Investico (ANBI). Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 5 januari 2004 Geplaatst: 5 januari 2004 Nils de Witte Retired Mod 7,8k 145 Vind ik een goed idee! Ik doe wel mee. Wel gecoördineerde actie graag. Nils Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
TwaBla Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Geplaatst: 5 januari 2004 TwaBla Legend 22,4k 1372 Dacht ik toch dat Bizz en Zibb een tweeling waren. Blijkt Bizz een andere site, met op de voorpagina recente topics van een ander ondernemersforum, terwijl HL op Zibb alleen onderaan de voorpagina als link staat. Mijn opzetje gaat niet op, vrees ik. Steun onderzoeksjournalistiek. 🕵🏼♀️ Word vriend van Investico (ANBI). Link naar reactie
zrski Geplaatst: 6 januari 2004 Geplaatst: 6 januari 2004 zrski Retired Mod 4,5k 25 bizz is wat minder happig om van forum input te veranderen. Mogelijk dat dat nog in de toekomst komt. HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen