Higherlevel geschaakt?

Aanbevolen berichten

In een aantal threads heb ik aangegeven bericht te willen ontvangen als er een reactie geplaatst wordt. Net ontving ik weer eens zo'n berichtje, maar nu werd ik niet naar HL geleid maar naar dit forum in New Venture opmaak. Ik dacht eerst dat HL een nieuw jasje had, maar ben op blijkbaar op een white label-versie van dit forum terechtgekomen. Is dat een nieuwe service aan partners?

 

Dit was de link die mij aangereikt werd.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Jelmer heeft het bij het juiste eind. Dit is een 'probleem' dat niet zo heel moeilijk op te lossen is (bijhouden vanaf welk board de notificatie aan wordt gezet), alleen wel wat werk kost. Ik zal er eens naar kijken.

Link naar reactie

 

Denk dat iemand dan vanuit die template een bericht heeft gepost, lijkt mij het waarschijnlijkst.

 

 

Dit is de eerste keer dat mij zoiets overkwam, waaruit ik afleid dat er zelden een bericht geplaatst wordt door bezoekers van buitenaf. Dat suggereert op zijn beurt weer dat dit forum onder de wimpel van derden niet zoveel bezoekers krijgt. Ik ga es kijken...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Wel gaaf die white label versies. Van een afstandje lijkt het heel wat ;D

 

Ik vind wél dat met name EIM maar ook New Venture heel veel reclame op hun eigen site moeten maken voor het forum. Op de EIM site is het forum niet terug te vinden.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Wel gaaf die white label versies. Van een afstandje lijkt het heel wat ;D

 

Heeft mij ook aan het denken gezet. Misschien moeten we eens wat pull-acties op touw zetten. Met een paar HL-suckers doelgericht lezers van die andere sites aanzuigen. Bijvoorbeeld met een Bizz-issue van de Week, een Bizzue! Niet dat trafic een doel op zich is, maar het brengt wat leven in de brouwerij. Ik zal eerst eens kijken hoe HL geintegreerd is in die sites...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.