Master Diplomacy

Aanbevolen berichten

 

Stel voor dat uw product met die van de rivaal een creatieve oplossing voor de gebruiker in het algemeen bewerkstelligt. Zou uit hoofde van die stelling geen ander product kunnen ontstaan.

 

Diplomatie heeft degelijk iets met ondernemerschap te maken. Een mooie woord voor is fusie.

 

Eigenlijk zijn bedenkers van producten en diensten geen goden die visies hebben van al het geheel. Die vormen beelden uit het bestaande met daaromheen een oplossing voor iets. Deze visionairs hoeven naar mijn mening geen ondernemers te zijn maar vullen degelijk het ondernemerschap aan. Het is wat u zelf in zulks gegeven wilt zien.

 

Link naar reactie

De video die jij geplaatst had laat iemand zien die heel inventief gebruik maakt van mobiele telefoons om een instrument te maken.

 

Met de uitleg die jij er nu bijgeeft wordt het al een beetje duidelijker dat het misschien iets met ondernemen te maken heeft ... Het is echter niet het soort video dat ik verwacht tegen te komen in deze sectie. Hier verwacht ik video's te zien die iets uitleggen over bedrijfsvoering wat ik nog niet wist, of nog een keer herbevestigen wat ik al wel wist.

 

Een video van iemand die een liedje zingt doet impliciet misschien wel hetzelfde, maar om een groter effect en retentie bij mij te bewerkstelligen, zou ik het graag ook expliciet gehoord willen hebben. Jouw opmerking die je plaatste bij de video was voor mij te cryptisch om te begrijpen welke relatie de opmerking met de video had, en de opmerking en video tezamen met ondernemerschap...

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 178 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.