bavaria babes

Aanbevolen berichten

Erg flauw van Heineken, of van de KNVB. Ik denk dat de viral marketing mannen van Heineken wel slimmer zijn dan een verbod aanbrengen. Die komen wel weer terug met iets nog beters, zo werkt het vrijwel constant.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Ik kan me herinneren dat een paar jaar geleden Bavaria die gasten van de Amstel commecials had ingeschakeld voor een Tv commercial met Bavaria, hilarisch. ;D

De lopende Amstel campagne werd toen per direct afgebroken...

 

Het is niet de eerste en zal zeker ook niet de laatste keer zijn dat Bavaria dit soort grappen uithaalt,

ik kan er wel om lachen en het is zeker een beetje flauw zoals Heineken erop reageert. >;(

de KNVB moet zich er m.i. al helemaal niet mee bemoeien

"zoek het maar uit"

Link naar reactie

Erg ludiek weer, ik zie die binnenstormende KNVB medewerker al voor me...

 

Geniet toch van zo'n actie, leuk voor die dames (om aan me te doen) leuk voor het publiek van de wedstrijd die niet alleen naar blote mannenbenen hoeven te kijken die achter zo'n bal aan rennen en leuk voor de TV kijker ....

 

Naar mijn mening een goede marketing stunt lekker innovatief en ondernemend, I love it 8)

Link naar reactie

KNVB en Heineken laten zich wel heel erg kennen. gewoon zeer triest hun reactie.

Ja vervelend dat zij veel geld betaald hebben voor sponsoring, maar hadden ze maar net zo slim moeten zijn als Bavaria.

 

Mijn sympatie gaat in deze in elkgeval naar Bavaria.

 

zeker als ik dit ook nog eens lees: http://www.spitsnieuws.nl/archives/wk/2010/05/stadionverbod_voor_sylvie_van.html

 

Perfecte free publicity voor Bavaria lijkt me! Ik snap het wel van Heineken, maar ik neem aan dat ze dit van tevoren ook konden weten.

Link naar reactie

Overigens... bavaria doet gewoon leuke reclames en stunts. Prachtig hoe ze andere merken het bloed onder de nagels vandaan halen.

 

Overigens heeft Heineken een tijdje terug wel leuk gereageerd met de reclames op bavaria. Zij begonnen eerst met de walk-in closet (leuke reclame). Toen kwam Bavaria met een reclame waarin de mannen gek werden van een walk-in closet, terwijl hij met alle babes lekker op de bank zat met een Bav-je. En Heineken kwam weer terug met de walking fridge (hilarisch).

 

Heineken had nu gewoon weer terug moeten komen met beter idee. Een accessoire waardoor het Bavaria jurkje een Heineken jurkje wordt ofzo.

Link naar reactie

Ik vind [mod-edit: link verwijderd] eigenlijk een nog veel grotere stunt ! of zou Bavaria hier zelf achter zitten ?

 

Mod-toelichting : De registrar via sidn van de url die je spamt geeft een achternaam. Je mailadres hier op HL geeft een voornaam. Gecombineerd is meneer Peeters op Linkedin te vinden als eigenaar van het bedrijf waar je link naar verwijst.....#Fail

 

Link naar reactie

Zou graag deze babes willen inhuren om reclame te maken voor mijn site ;). Maar met alle respect voor de dames, ga er overigens niet meer bier door drinken, wel meer wijn, vreemd genoeg.

 

Zijn gewoon locals, slechts 2 nederlandse dames zitten erbij.

 

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie

Heineken, Bavaria en Budweiser, het is allemaal kamelenpis. Maar de actie van Bavaria is geniaal en de reactie van de andere betrokken partijen is te triest voor woorden. Als dat verhaal over de arrestatie waarheid is, vraag ik me echt af of de FIFA daar niet veel en veel te ver gegaan is. Er staat niet eens reclame op de jurkjes!

 

What's next? Gaan we nu ook directeurs van grote multinationals hardhandig uit stadions verwijderen omdat ze met hun aanwezigheid reclame maken voor hun bedrijf?

Ruby on Rails fanaat

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 240 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.