• 0

Eéns in de zoveel tijd een online veiling organiseren. Waar?

Beste heren en dames,

 

Ik zit weer met een netelige kwestie (dit klinkt wel erg dramatisch)...Mijn probleem is dat ik in mijn enthousiasme altijd van alles bedenk, maar dan weer niet kan achterhalen hoe ik het één of ander kan uitvoeren.

 

Wat ik wil: Ik wil ééns in de zoveel tijd een online veiling organiseren. Ik heb wel een informatieve website, maar daar hangt geen webshop achter. Ik weet dus niet zo goed hoe ik dit kan organiseren.

 

Via Google stuitte ik op een twitterveiling die een tijd terug is georganiseerd door Kaat Mossel (weet overigens niet of dit haar echte naam is). Wat overigens een ontzettend goed initiatief was. Maar, ik heb de middelen niet om nog een website op te zetten. Nu dacht ik aan Marktplaats, maar die viel meteen weer af omdat het er euh, nogal goedkoop uitziet en ik wil dat het er proffessioneel uitziet. Zou je op Twitter ook kunnen opbieden tegen elkaar?

 

Verder zie ik niet echt mogelijkheden. Hebben jullie tips?

 

Alvast bedankt voor het lezen!

Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nee, dat vind ik er ook niet professioneel uit zien. Is er bijvoorbeeld niet een website waar je voor één dag " ruimte" kunt kopen om een veiling te organiseren? Twitter lijkt mij ook wel een goede mogelijkheid hiervoor, maar ik weet niet of dit mogelijk is.

Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!

Link naar reactie
  • 0

Wil je veilingmeester gaan spelen, of zelf bepaalde producten of diensten per nader te bepalen veilingmethode gaan aanbieden? De Bijenkorf veilt (veilde) ook via eBay tijdens DDD. Weet je dat je daar een eigen winkel kunt inrichten? En voordeel hebt van bestaande bezoekers/accounts?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 102 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.