Ideeën opschrijven: whiteboard? flip-over? Gave andere dingen?

Aanbevolen berichten

Beste ondernemers,

 

Jullie hebben vast last van hetzelfde als ik: de eindeloze stroom ideeën die ergens naartoe moeten, die je nog even wilt laten malen, die je wilt opschrijven, die je wilt uittekenen, et cetera. Of in een iets verder stadium: het opschrijven van details, van ontwerpen (van bijvoorbeeld een website), et cetera.

 

Wat gebruiken jullie daar nu voor? Gaan er stapels papier doorheen? Hebben jullie een whiteboard hangen? Een flip-over? Of wellicht iets heel anders geks?

 

Ik ben benieuwd of er iemand met een topvondst zit wat betreft het ordenen, noteren en bewaren van ideeën!

 

Groetjes,

 

Michiel.

Link naar reactie

Hallo Michiel,

 

Probeer mindmapping eens?

 

Succès en groet,

 

Hans

 

tip is goed voor google adwords ;D

 

Drukte meteen op meerdere advertenties met zeer slechte landingspagina's.

 

Ik gebruik daarvoor google docs. Documenten die ik deel met de juiste personen.

 

Werkt perfect

Link naar reactie
Wat gebruiken jullie daar nu voor? Gaan er stapels papier doorheen? Hebben jullie een whiteboard hangen? Een flip-over? Of wellicht iets heel anders geks?

 

Ik gebruik daar vooral glas voor. Mijn whiteboard staat half vol met dingen die ik moet doen, da's makkelijk up-to-date houden.

Ik heb in mijn kantoor een ruit zitten van ruim 1,5 meter bij 1,5 meter. Deze ruit kijkt op de tuin dus anderen zien er niets van.

 

Wel whiteboardmarkers gebruiken. Een voordeel is ook dat de ruiten heel vaak schoongemaakt worden.

Link naar reactie

De beste ideeën krijg ik nog het vaakst buiten kantoor en het enige medium dat ik vrijwel altijd bij mij heb is mijn mobiele telefoon. Dus ik gebruik vooral de notitie applicatie om alles in te noteren. Dat synchoniseert dan weer vanzelf met de PC dus dan heb ik het ook daar makkelijker bij de hand. Ik weet het, het is niet iets voor in de kamer dat je ziet, maar ik dacht ik laat het maar weten.

Link naar reactie

Een whiteboard heeft voor mij een te lage resolutie, is niet draagbaar, en heeft geen historie. Ik gebruik een schriftje. Dat is de standaard uitrusting als je waar dan ook je idee-en wilt kunnen registreren. Beter dan een voice-recorder omdat je schetsen toe kunt voegen.

 

Wil je wel een whiteboard, kun je er makkelijk eentje maken met plakband en een groot vel papier.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 163 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.