• 0

We zitten vrijdag weer in S2M Utrecht

Aanstaande vrijdag zitten in ieder geval Nico Schouten, Stephan Verveen en ondergetekende weer in Seats 2 Meet Utrecht (2 minuten van het station) Wie wil komt langs (vanaf 11 uur). Altijd gezellig. Wil je iemand echt spreken maak dan even een afspraak.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zit op dat moment in een afspraak dus helaas! Binnenkort wel een keertje, lijkt me erg gezellig!

Aanstaande vrijdag zitten in ieder geval Nico Schouten, Stephan Verveen en ondergetekende weer in Seats 2 Meet Utrecht (2 minuten van het station) Wie wil komt langs (vanaf 11 uur). Altijd gezellig. Wil je iemand echt spreken maak dan even een afspraak.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Het was leuk. PaulGo kwam ook langs (wat een genie zeg).

 

Volgende week zit ik er in ieder geval weer.

 

#s2m overweegt een zaaltje ter beschikking te stellen als de groep groeit.

 

Wie er niet is, hoeft zich niet te verexcuseren. We vermaken ons prima (er moet ook gewerkt worden tussendoor).

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Leuk middagje gewerkt in het zonnetje, tussendoor ook nog wat leuke gesprekken gevoerd.

Paulgo en Gerard van Adviesbureau Iris waren er ook.

 

Er zijn altijd wel wat zaken die je niet voorlegt op een forum. Denk dat deze meetings mensen een mooie kans bieden om deze vragen op de man af te stellen. En inderdaad, wie niet kan komen, no worries, dit zou wel eens een blijvertje kunnen worden dus volgende keer beter.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb op verzoek van S2M een "plaza" aangemaakt bij mindz.com met de naam "CotNet" dat lijkt me wel een mooie naam voor ons verder volstrekt informele ongeorganiseerde netwerk.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Vrijdag is het weer zover:

 

vrijdag a.s.#cotnet MEETUP in #s2m Utrecht. @nilsdewitte @jurrie en @bloodyfroggy zijn er in ieder geval. #cot #higherlevel #innovatie

 

De bijeenkomst krijgt steeds meer trekjes van de originele Innovation Squad.

 

Wie wil komt langs.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

 

vrijdag a.s.#cotnet MEETUP in #s2m Utrecht. @nilsdewitte @jurrie en @bloodyfroggy zijn er in ieder geval. #cot #higherlevel #innovatie

 

 

Is dit MSN-taal voor volwassenen???

Bizar dat msn-taal "not done" is op een forum als Higher Level........dit dan wel?

 

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 0

nope, twittertaal ;)

 

Vertaling:

 

Vrijdag a.s.= Vrijdag aanstaande

[*]#cotnet = de hashtag voor een groep mensen die informeel bij eenkomt onder de naam "Community of Talents"

[*]MEETUP in = Bijeenkomst

[*]#s2m Utrecht. = Locatie: Seats 2 meet in Hoog Catherijne (zie seats2meet.com)

[*]@nilsdewitte = nils de witte's twitternaam

[*]@jurrie = een of andere jurrie op twitter

[*]@bloodyfroggy = zie boven

[*]#cot = hashtag van Community of Talents op twitter om gelijksoortige berichten te zoeken

[*]#higherlevel = zie hiervoor

[*]#innovatie = zie hiervoor

 

:)

Link naar reactie
  • 0

@Ed, het is geen msn taal maar 'Twitter code'.

Het # is een zogenaamde hashtag waarmee het mogelijk is deze onderwerpen of personen op Twitter te volgen.

In de forumwereld zou je het kunnen vergelijken met een link.

Misschien een mogelijkheid voor een forumsoftware update, een stukje code die de # automatisch omzet in een Twitter hashtag, dan leest het bericht voor de niet Twitteraars onder ons ook wat makkelijker.

 

Waarschijnlijk ben ik morgen ook bij de #cotnet meeting bij S2M in Utrecht.

Link naar reactie
  • 0

Ben ik te modern?

 

Ik zal het volgende keer weer helemaal uitschrijven. Je kan de ontwikkelingen ook volgen via Twitter door te zoeken onder #cotnet of door @cotnet als "vriend" aan te merken.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 3

vrijdag a.s.#cotnet MEETUP in #s2m Utrecht. @nilsdewitte @jurrie en @bloodyfroggy zijn er in ieder geval. #cot #higherlevel #innovatie

 

Sorry, maar ik vind dit op een forum als HL echt niet kunnen. Twitteren doe je op twitter, en dan tweed en twitter je maar raak, maar ik vind op HL toch gewone, normale gebruikerstaal niet meer dan wenselijk.....

 

 

Link naar reactie
  • 0

Vrijdag 18 juni zitten Nils de Witte en ondergetekende weer bij Seats 2 Meet in Utrecht.

Agenda zit redelijk vol maar wie toch even binnen wil lopen om even wat voor te leggen is welkom.

Misschien moet je even wachten maar dat is volgens mij geen straf bij S2M.

Andere optie is gewoon even een afspraak maken.

Volgende week hebben we nog wel wat blokken van 1 uur open.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.