• 0

Dagaanbiedingen overzicht

Omschrijving van je concept:

Een overzicht van alle dagaanbieders op één site. Sites als iBood, 1dayfly en onedayonly. Het concept van deze sites is zo populair dat het al 30+ keer gekopieerd is. www.daghit.nl probeert in één overzicht zoveel mogelijk dagaanbiedingen te tonen. Wanneer je dus een groter scherm hebt, zie je meer aanbiedingen! (test maar met ctrl +/-) Ook sorteren we de aanbieding op mate van populariteit zodat slechte aanbiedingen onderin getoond worden.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Site bouwen + partnerprogramma's aanmelden + seo + online marketing

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij willen de koopjesjager helpen (wat ik zelf ook ben) door ipv dagelijks 30 sites te bezoeken, slechts op 1 site te hoeven kijken. In de toekomst willen we verschillende weergaves bieden, verschillende sorteeropties: voordeel, populariteit, prijs en resterende tijd.

 

Er komt nog een feature bij waardoor wij uniek zullen worden in onze soort, deze hou ik het liefst nog even geheim tot eind van deze maand.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Een overzicht op één scherm, dat is ons doel! Snel even kijken, want je hebt niet elke dag een uur tijd om alle koopjes bij langs te gaan.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Negatief/positief maakt me niks uit. Alle feedback is meer dan welkom!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zoals je zelf ook al zegt, zijn er tientallen sites die het zelfde doen als jij. Misschien in een iets ander jasje. Wat maakt jou site nu zo uniek dat iedereen op daghit wil gaan kijken om een goed overzicht te hebben?

 

Ik heb bijvoorbeeld geen Ctrl toets op mijn laptop... ;)

 

Ik heb zelf ook een dagaanbieding site. Wij worden dan ook regelmatig aangeschreven door een nieuwe site. Echter blijven het aantal hits van die sites vaak erg achter. Hoe is dat bij jou beter?

 

Vervolg vraag is dan ook, waarom ben jij voor mij interessant? (Gezien het feit dat ik jou potentiële klant ben.)

Link naar reactie
  • -1

Uniek ben je op internet ben je bijna nooit. Ik heb wel de ambitie om de beste in zijn soort te worden. Op dit moment ben ik zelf-kritisch genoeg om te zeggen dat ik daar nog niet ben. Redelijk uniek is wel de weergave van het overzicht, op een groot scherm zie je dus meer aanbiedingen waar je op andere sites dus alleen een deel van je scherm gevuld hebt.

 

In de toekomst wil ik alle weergaves bieden die je in standaard windows ook hebt dus: iconen, lijst, etc. Ook verschillende sorteeropties, prijs, voordeel etc.

 

Daarnaast heb ik nog een functie in ontwikkeling die uniek gaat zijn ten opzichte van de concurrenten, wil ik je wel meer over vertellen maar nog niet publiek maken. Als je het wilt weten stuur ik je een PM :) maar niet doorvertellen! Eind deze maand moet deze functie ongeveer af zijn dat is de planning.

Link naar reactie
  • 0

Hallo, W-media. Het makkelijkste is als je je content in een datafeed zet. Dit kan ik dan makkelijk koppelen met de site. De kosten zijn CPS dus wanneer ik wat verkoop geven de webshops mij een percentage.

 

Ik kijk wel naar kwaliteit, de aanbiedingen moeten wel echt scherp zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.