link in profiel naar favoriete topics

Aanbevolen berichten

Ik lees regelmatig een topic die erg interessant vind en later nog eens terug wil kijken.

Het probleem is dat ik deze “later” niet of zeer moeizaam kan terugvinden.

Nu dacht ik dat het knopje “Link naar deze pagina” dit ergens zou opslaan, maar wanneer ik daar op klik gebeurt er niets.

Bestaat er in dit forum al ergens een functionaliteit om links van bepaalde berichten op te slaan in bijvoorbeeld je profiel?

 

Als dat niet zo is, zou het dan wellicht een idee zijn om een button te maken bij elke topic, welke direct een linkje genereert in je eigen profiel ( bijvoorbeeld in een nieuw tabblad) naar het betreffende topic?

Liefst hierbij ook nog de mogelijkheid om de naam te veranderen en eventueel te categoriseren.

Zo kun je altijd op een bepaald moment nog eens een bepaald topic boven water toveren welke voor jou belangrijke informatie bevat, zonder dat t uren zoeken kost.

 

Mij lijkt het handig dus als het nog niet bestaat kan het m.i. wel een toegevoegde waarde zijn.

Ben benieuwd naar jullie mening.

 

 

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Eigenlijk wil je dus bookmarks binnen je HL profiel als ik het goed begrijp. Net zoals je favorieten in je internet browser (IE/FF/Safari/Chrome).

 

Je kan natuurlijk sowieso dat gebruiken, dat werkt prima. Appeltje D of in Internet explorer: Ctrl + D. In je profiel is echter ook prettig omdat je dan altijd als je ingelogd bent op elke computer ze beschikbaar hebt. Dat kan je ook doen met bijvoorbeeld http://delicious.com/ tot het mogelijk in HigherLevel zit.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Natuurlijk zijn er wel houtje touwtje oplossingen voor te bedenken maar niet in de favorieten van je internetbrowser lijkt me, want als je toevallig achter een andere pc zit..

Via die website delicious kan je natuurlijk ook deze links opslaan maar dan zit ik aan mijn 273ste registratie en dat zie ik ook niet zitten.

Kan ook links plaatsen in een documentje en die op googledocs plaatsen. Maar dat is dan allemaal weer te veel werk.

 

Ik ben van het "hendige" om t maar in zijn brabants uit te drukken. Een druk op een knop die dan direct een link van je favoriete topic plaatst in je eigen profiel, zodat je die altijd terug kunt vinden wanneer je ingelogd bent.

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Ik vind het een heel goed plan, eerlijk gezegd. Ik heb nu bepaalde topics in een word documentje staan, met een omschrijving van de inhoud. En dit is natuurlijk veel te omslachtig.

 

Ik hoef geen abonnementen op het topic, maar wil het bijvoorbeeld nog eens nalezen of aanhalen in een ander topic.

 

Dus Jeroen, ik hoop dat je er iets mee kunt !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.