willy.hetterscheid Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 willy.hetterscheid Junior 8 0 Beste Lezers Namens mij en mijn gezin ieder een heel gelukkig nieuwjaar. Ik hoop dit jaar nog veel van julie adviezen te leren en natuurlijk ervan gebruik te maken http://www.afkoppelen.com afkoppelen, infiltreren en hemelwaterhergebruik. Link naar reactie
Annedien Hoen Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 Annedien Hoen Legend 3,2k 284 ;DHallo allemaal hier! ;D Gelukkig nieuwjaar...vol innovatie, behulpzame mensen, creativiteit, prettige zakenrelaties, nieuwe horizonten en gewoon ... ondernemen! Warme groet Annedien Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 De beste wensen voor 2004!! Link naar reactie
Edward Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 Edward Retired Mod 3k 90 Ook ik wens iedereen een heel goed, gezond en succesvol 2004 toe. jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel | Link naar reactie
Benm Geplaatst: 1 januari 2004 Geplaatst: 1 januari 2004 Benm Moderator 7,7k 147 Ook namens mij iedereen een zeer gelukkig en buitengewoon succesvol 2004 toegewenst! Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Persoon Geplaatst: 2 januari 2004 Geplaatst: 2 januari 2004 Persoon Retired Mod 1,4k 2 Iedereen een ondernemend 2004! Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is! Link naar reactie
AOS Geplaatst: 2 januari 2004 Geplaatst: 2 januari 2004 AOS Legend 672 6 Gelukkig nieuwjaar allemaal en veel succes in 2004 'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde Link naar reactie
Ronald Kleverlaan Geplaatst: 2 januari 2004 Geplaatst: 2 januari 2004 Ronald Kleverlaan Retired Mod 2,3k 6 Ik ben er niet zo snel bij nu, maar natuurlijk ook van mij een gelukkig en ondernemend 2004! Veel succes iedereen en maak er een goed jaar van! Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
Alef Arendsen Geplaatst: 2 januari 2004 Geplaatst: 2 januari 2004 Alef Arendsen Retired Mod 1,2k 45 Het nieuwjaarsfeest hier was een mislukking, ik ga er maar vanuit dat dit het slechtste moment van het jaar was, dus voor mij zit 2004 wel goed ;D. Bij deze voor de rest ook de beste wensen! The New Motion - elektrisch rijden geregeld Alef op Twitter Alef op LinkedIn Link naar reactie
Hans S Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 Hans S Legend 401 2 Ook ik wil iedereen alsnog een gelukkig nieuwjaar wensen! Link naar reactie
zrski Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 zrski Retired Mod 4,5k 25 Gelukkig nieuwjaar allemaal! HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
paulmatthijs Geplaatst: 3 januari 2004 Geplaatst: 3 januari 2004 paulmatthijs Legend 678 2 iedereen de beste wensen en mogen we een goed 2004 gaan beleven! Link naar reactie
Chris-Geus Geplaatst: 5 januari 2004 Geplaatst: 5 januari 2004 Chris-Geus Super Senior 111 0 Gelukkig nieuwjaar allemaal! Link naar reactie
snark Geplaatst: 7 januari 2004 Geplaatst: 7 januari 2004 snark Senior 96 0 Inderdaad laat het maar komen dat gelukkige jaar..... "Take a method and try it. If it fails, admit it frankly, and try another. But by all means, try something." This quote is from a speech by Franklin D. Roosevelt --- www.mopini.com --- Link naar reactie
Pim de Bokx Geplaatst: 8 januari 2004 Geplaatst: 8 januari 2004 Pim de Bokx Legend 367 1 Heeeeeeel veel leuke spannende goede ideeën, plannen, producten en initiatieven toegewenst! Maar niet te vergeten ook liefde, geluk, respect vrede, veiligheid en saamhorigheid. ;D Zie jullie op de nieuwjaarsborrel in Utrecht a.s. zo 18 januari. Pim de Bokx www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen