loading
Ga naar inhoud
Miliaan
Verberg

Afzetmarkt voor kinderspeelgoed EU

vraag

Hallo,

Als zelfstandig ondernemer zet ik mij momenteel in om een productidee voor een stuk kinderspeelgoed te ontwikkelen en vermarkten. Net terug uit China, waar ze nu bezig zijn met het afronden van het 3e prototype (en hopelijk de finale). Erg spannend… indien het product voldoet aan mijn eisen, wordt het tijd om kennis te maken met potentiële afnemers.

Op dit moment heb ik behoefte aan informatie over mijn potentiële afnemers. Beginnend met de speelgoedhandel in de EU. Zijn er ondernemers op dit forum die mij verder kunnen helpen met benodigde informatie over; winkelketens / detaillisten / agenten / groothandel.

Aanverwante tips en persoonlijke ervaringen worden ook erg gewaardeerd.

M.vr.gr.

Max

Link naar bericht
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
  • Waardeer dit antwoord

Hallo,

Als zelfstandig ondernemer zet ik mij momenteel in om een productidee voor een stuk kinderspeelgoed te ontwikkelen en vermarkten. Net terug uit China, waar ze nu bezig zijn met het afronden van het 3e prototype (en hopelijk de finale). Erg spannend… indien het product voldoet aan mijn eisen, wordt het tijd om kennis te maken met potentiële afnemers.

Op dit moment heb ik behoefte aan informatie over mijn potentiële afnemers. Beginnend met de speelgoedhandel in de EU. Zijn er ondernemers op dit forum die mij verder kunnen helpen met benodigde informatie over; winkelketens / detaillisten / agenten / groothandel.

Aanverwante tips en persoonlijke ervaringen worden ook erg gewaardeerd.

M.vr.gr.

Max

Gewoon zoveel mogelijk winkelketens,webshops,groothandels etc etc aanschrijven...Ze komen echt niet vanzelf aanwaaien

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Bedankt voor de reacties.

Het plan is om in contact te komen met protentiele afnemers. Mailen,bellen, sampling en zelfs bezoeken.

De grotere ketens van NL zijn bij mij bekend.

Maar wie zijn dat in de EU? Zowel groot winkel bedrijven als detaillisten.

Hoe kom ik aan deze informatie. Zijn er bv. leden die adreslijsten (contacten) beschikbaar willen stellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Kijk dan even rond op zentrada.eu. Daar zijn de groothandelsbedrijven te vinden.

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Breng jouw businessplan naar een higher level!

Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

• Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis