• 0

Afzetmarkt voor kinderspeelgoed EU

Hallo,

 

Als zelfstandig ondernemer zet ik mij momenteel in om een productidee voor een stuk kinderspeelgoed te ontwikkelen en vermarkten. Net terug uit China, waar ze nu bezig zijn met het afronden van het 3e prototype (en hopelijk de finale). Erg spannend… indien het product voldoet aan mijn eisen, wordt het tijd om kennis te maken met potentiële afnemers.

Op dit moment heb ik behoefte aan informatie over mijn potentiële afnemers. Beginnend met de speelgoedhandel in de EU. Zijn er ondernemers op dit forum die mij verder kunnen helpen met benodigde informatie over; winkelketens / detaillisten / agenten / groothandel.

 

Aanverwante tips en persoonlijke ervaringen worden ook erg gewaardeerd.

 

M.vr.gr.

 

Max

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Als zelfstandig ondernemer zet ik mij momenteel in om een productidee voor een stuk kinderspeelgoed te ontwikkelen en vermarkten. Net terug uit China, waar ze nu bezig zijn met het afronden van het 3e prototype (en hopelijk de finale). Erg spannend… indien het product voldoet aan mijn eisen, wordt het tijd om kennis te maken met potentiële afnemers.

Op dit moment heb ik behoefte aan informatie over mijn potentiële afnemers. Beginnend met de speelgoedhandel in de EU. Zijn er ondernemers op dit forum die mij verder kunnen helpen met benodigde informatie over; winkelketens / detaillisten / agenten / groothandel.

 

Aanverwante tips en persoonlijke ervaringen worden ook erg gewaardeerd.

 

M.vr.gr.

 

Max

 

 

Gewoon zoveel mogelijk winkelketens,webshops,groothandels etc etc aanschrijven...Ze komen echt niet vanzelf aanwaaien

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reacties.

Het plan is om in contact te komen met protentiele afnemers. Mailen,bellen, sampling en zelfs bezoeken.

 

De grotere ketens van NL zijn bij mij bekend.

Maar wie zijn dat in de EU? Zowel groot winkel bedrijven als detaillisten.

 

Hoe kom ik aan deze informatie. Zijn er bv. leden die adreslijsten (contacten) beschikbaar willen stellen.

Link naar reactie
  • 0

Kijk dan even rond op zentrada.eu. Daar zijn de groothandelsbedrijven te vinden.

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 252 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.