Herinnert u zicht deze nog, nog, nog, nog ???

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Degenen die dit jaar eindexamen doen werden in 1984 of 1985 geboren. Voel je je al oud ???

 

* Ze kennen maar een Paus. Bovendien kennen ze geen andere minister-president

dan Wim Kok. Wie is eigenlijk Ruud Lubbers?

* Cola kochten ze altijd al in onverwoestbare plastic flessen.

* De dop was altijd al von kunststof en niet van metaal glazen flessen? En dan maar een liter?

* Wat is eigenlijk Ministeck? Atari is voor de meesten net zo vreemd als grammofoonplaten; die hebben ze nooit gekocht, want de CD-speler werd al uitgevonden voor ze geboren waren. Ze hebben nooit Pacman gespeeld.

* Ze kunnen niet geloven dat er computers waren die je op de televisie kon

aansluiten met spelletjes die er niet eens uitzagen als tennis.

* Twix heette nog nooit Raider.

* Er was nooit een tijd zonder merknamen. Wat is eigenlijk houtje-touwtje? En waarom zou je neonkleurige kleding aantrekken? Of bij de schouders kussentjes onder je kleding steken?

* Deze generatie heeft nog nooit een televisie met maar drie kanalen gezien. Om helemaal maar te zwijgen van de zwart-wit televisie. Bestonden er ook televisies zonder afstandsbediening? Zij hadden altijd al kabeltelevisie.

* De Walkman werd door Sony al voor hun geboorte uitgevonden.

* Rolschaatsen hebben alleen rolletjes achter elkaar, niet naast elkaar. De schoen zit er altijd al aan vast.

* Ze kennen geen 'Wedden dat' of de 'Showbizquiz' met Jos Brink. Wie is eigenlijk Jos Brink? Ze kennen wel Johan Cruijf. Dat is een voetbalcommentator. Degenen die nu achttien zijn hebben bij het zwemmen nog nooit over een grote witte haai nagedacht. Het maakt ze niet uit wie J.R. neergeschoten heeft want ze weten niet eens wie J.R. is. Michael Jackson was

altijd al blank. Wie of wat is Milli Vanilli? Of een lolo-bal?

* Haarschuim was er altijd al. Ze geloven niet dat Adidas-schoenen ooit populairder waren dan Nikes en dat het topmodel maar 99 gulden kostte en zonder luchtkussens gemaakt werd. Ze weten niet dat je computerprogrammas ook op casettebandjes kunt opslaan en dat je grammofoonplaten omdraaien kunt. Ze weten niet waarom Niki Lauda altijd een pet op heeft.

* De aardige man van Persil kennen ze niet. En wie is Petje Pitamientje? Of Flipje van de Betuwe te Tiel?

 

Wist je het niet ... mmmm ... lot’s tot explore.

 

Weet je het wel allemaal .... dan ben je oud !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Tja, wie was premier de Jong ook al weer, en minister Luns .....

 

Voor iemand die nog aan de "goede kant" van de 30 zit (zo die kant er is ;D ) zijn dat toch wel interessante weetjes...

 

Hoe oud ik me voel? soms de helft (maardan vertelt mijn lichaam dat het niet zo is), soms dubbel (na een zeer stevige borrel):heup:.

 

 

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik wist alles, maar dat is logisch want studeer kunstgeschiedenis!

Veelzijdig type die Vrolijk. Deze laatste zin moet op zijn Haags zeggen !

 

Leeftijd is onbelangrijk zolang je hersens je van alles wijsmaken ! Geloven jullie ook in reïncarnatie !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Reafro, ik ben in heel vergevingsgezinde bui,

 

 

:redbull:

het is weekend en we gaan bbq`en.(brrr)

 

en sinds ik besloten heb om voormezelf te beginnen, voel ik me herboren!!

 

PS; De Jong en Luns...wie waren dat?.. ::)

 

Yezz, tjakka,!!!

:happybounce:

 

 

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie

 

* Deze generatie heeft nog nooit een televisie met maar drie kanalen gezien. Om helemaal maar te zwijgen van de zwart-wit televisie.

 

Weet je het wel allemaal .... dan ben je oud !

 

Ai dan behoor ik heel oud te zijn terwijl ik dat niet echt ben, want ik kan me nog herrineren dat er slechts twee (Nederlandse) televisie kanalen waren.

 

ook nog:

betamax, video2000. Mies Bouwman. De Dolly Kots....

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Nog even een paar, ben me nu oud aan het voelen:

de kubus, de jojo (nar aanleiding van Wedden Dat, met die lucifers)

 

Daar kan volgens mij geen Furby tegen op (qua rage).

 

 

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Wat dacht je dan van bj de buren TV gaan kijken omdat zij de enigen waren die in het blok al zo'n ding hadden??

Wel op woensdag middag, want dan was de Kijkdoos met GOMPIE de walrus, en die zei altijd (heel lijzig): Gompie, hé....

 

Kan daar nog iemand tegen op?

 

Nou, nou, nou, nou, nou.......?

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.