• 0

Waarschuwing n.a.v. mijn ervarig met "Bedrijvensite.nu"

Hallo allemaal,

 

Het "bedrijf" M.C.N.N. benadert bedrijven met de mededeling, dat er niet gereageerd is op een "stopzettings"brief.

Het zo gaan om het stopzetten van een telefonisch aangegane overeenkomst w.b. het vermelden van de bedrijfsnaam op de site "bedrijvensite.nu". Het eerste jaar was gratis en is in 2010 stilzwijgend verlengd ad 129,-- euro ex BTW per maand.

De brief heb je natuurlijk niet gekregen, maar die wordt je binnen 5 minuten gemaild.

 

HET IS EEN OPLICHTER !!!!! GA ER NIET OP IN !!.... Bellen kost 80 cent/min. Ook erg zonde van het geld.

 

Het bedrijf staat wel ingeschreven in de K.v.K. nr. 01181802. Maar pas vanaf 22 april 2010.

Het is een eenmansbedrijf met een 28 jarige Bulgaar :) als eigenaar. De site werkt niet eens!

 

Al met al gewoon een oplichter. Volgens een medewerker van de K.v.K. is hij nogal intimiderend en bedreigt hij mensen.

Ik heb het bij de politie gemeld, maar die kan er (nog) niet veel mee. Mogelijk is het beter het te melden op www.fraudemeldpunt.nl

 

Succes.

 

Rob

 

(Edit door modetaror; hoofdletters uit titel, tevens aangegeven dat dit een persoonlijke mening is van TS)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nou ik heb net ook een alleraardigst telefoontje mogen ontvangen. Mevrouw had PERSOONLIJK de brief voor ons bedrijf op de post gedaan. Die ik natuurlijk niet heb ontvangen. Toen ik vroeg om aan te tonen dat ik in 2009 dan getekend zou hebben voor deze advertentie ruimte kwam ze met het verhaal dat dat niet mogelijk was omdat de contracten op een andere lokatie/hoofdkantoor zouden liggen.

Daar ben ik wederom op ingegaan door te zeggen dat ik niet teken, terugstuur of wat dan ook voordat ik mijn handtekening uit 2009 te zien kreeg. Mevrouw werd toen erg boos en zei dat ze dan maar gewoon ons neer zou zetten voor een 2 jarig betaald contract. Toen ik daar weer op inging ging ze doodleuk op.

Nog wel even teruggebeld om mij woede te uiten, ondertussen even op HL gekeken en toen heb ik maar gezegd dat ik ze ging aanmelden bij fraudemeldpunt.

GRRRR wat een ......... Ben benieuwd of het nog een vervolg heeft.

www.interieurinspiratie.nl de website voor inspiratie en praktisch advies voor inrichting van uw babykamer, kinderkamer, woonkamer of tuin.

Link naar reactie
  • 0

Zelfde ervaring, zogenaamd brief verstuurd en onze annulering niet ontvangen.

Die moesten we toch echt sturen anders zouden we er tot 2012 aan vast zitten.

Eens even e.e.a. opgezocht:

Op het adres is geen telefoonnummer bekend, enfin een van de buren gebeld, die is even gaan kijken. Er is daar geen bedrijf gevestigd, het zijn daar allemaal studenten/starterswoningen.

Ingeschreven bij KVK 22 april 2010

Website (die al een jaar zou draaien) geregistreerd op 15 april 2010 (!!!!!!!!!!!)

Kortom: Zojuist bij de Politie in Huizen aangifte gedaan, poging tot oplichting

De collega's uit Groningen gaan een kijkje nemen.

Aanpakken die smeerlap

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.