HL WK voorspelling

Aanbevolen berichten

Ja, ik gun het ze van harte. Maar.... Wellicht is het tijd om toch hier een poll op te zetten. Wel of geen kneuzen. Ik vind het systeem vervelend. Ik zou weleens willen weten of dit systeem mensen weerhoud om te reageren of om de discussie aan te gaan. Waarom dan geen poll. Je hebt toch niets te verliezen?

Ook zie ik veel reuzen van een netwerk binnen HL. Goede zaak Maar of het daarvoor bedoelt is?

 

Zet een leuke poll op met meerdere vragen.

 

bv. weerhoud je het om te reageren, wel of niet een profiel, heeft het waarde voor je...

 

Als je een kind krijgt, meerdere reuzen. als je een voetbalwedstrijd raad 14 reuzen. Daar is dit systeem goed voor en zelfs erg leuk. Maar ik denk dat het nadelig is voor het hele forum.

Link naar reactie

Die discussie is al tig keer voorbij gekomen. Laten we die discussie alstjeblieft niet voeren. Wat ik alleen raar vind is dat het Karma systeem door de administratoren en moderators hard wordt verdedigt en vervolgens steunen ze een spel dat dit systeem omver werpt.

 

Dan komt daarbij dat ik het raar vind dat de hele pool hier is. Het is een ondernemersforum, zodra er iets gepost wordt dat niet met ondernemen te maken hefet wordt het verwijdert, maar op 1 of andere manier telt voetbal niet.

 

Niet dat ik me erger aan een pool ofzo, als dat de sfeer verbetert moet het er absoluut blijven. Maar dan wel consequent en niet alleen voor voetbal. Alleen het gevaar is dan dat er elke week een nieuwe pool is.

Ik ben bijvoorbeeld veel meer geinteresseerd in pools die over muziek en evenementen gaan.

Link naar reactie

Matige pot maar een goed begin. Voordeel is dat het NL elftal op deze manier niet meteen naast zijn schoenen gaat lopen maar zich realiseert dat het geen goden zijn. Althans dat hoop ik..... Een overwinning is prima en met dit niveau red je het ook wel in de poule, maar daarna moet het toch echt beter!

 

Remco Stalenhoef

 

www.cadeaulingerie.nl Online webshop voor luxe en handgemaakte lingerie voor een goede en concurrende prijs! Maandelijks mooie aanbiedingen!

Link naar reactie

Dan komt daarbij dat ik het raar vind dat de hele pool hier is. Het is een ondernemersforum, zodra er iets gepost wordt dat niet met ondernemen te maken hefet wordt het verwijdert, maar op 1 of andere manier telt voetbal niet.

 

Jasper

 

Daar is het Offline topic juist voor

Alle wandelgangpraat, smalltalk en fun m.b.t. ondernemersgerelateerde zaken is welkom in Off Topic

 

Of een reuzenboost nu de juiste beloning is voor een goede uitslag betwijfel ik ook. Het idee was natuurlijk wel leuk bedacht, maar ontkracht wel het idee achter de reuzen en kneuzen m.i.

De discussie over het nu hiervan hoeven we helemaal niet te voeren, maar ik best de discussie opwerpen of het geven van reuzen voor een dergelijke loterij nu wel de bedoeling is. En nee, dat is niet omdat ik niet de juiste uitslag had ;)

 

Wat Romano als extra prijs geeft ( zijn massage) is m.i . een veel leukere beloning. Of een taart, een bak jupile of een bos bloemen gesponsord..

 

Wat mij betreft houden we t daarbij. Dan sponsor ik wel weer een taart...

 

ronny

 

 

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Hallo Jasper, Ironny,

 

Van oorsprong was het idee ook niet om te belonen met reuzen. Dit is er zo bij ingeschoten en heb ik maar overgenomen. Echter is het reuzen systeem altijd subjectief, dus zegt karma niet zo heel veel. Daarnaast heeft iedereen de mogelijkheid om te kijken hoe de reuzen/kneuzen tot stand zijn gekomen. Een kwestie van doorklikken!

 

Of iets een juiste prijs is, is altijd maar de vraag. Ik heb niets van de moderatie gehoort die het idee verkeerd vinden en heb het ook zeker in off topic geplaatst. Het topic levert namelijk wel een positieve sfeer op; daarom zijn kneuzen ook verboden, juist omdat het idee is om het topic gewoon positief te houden. Daarnaast is het WK wel iets wat héél Nederland bezig houd, dat is iets anders dan bij een ander sport-evenement.

 

Daarnaast is voor de extra prijsvragen/wedstrijden nu ingezet met als 1 van de prijzen een stoelmassage tijdens een wedstrijd, maar heb ook aangegeven dat mensen ook nog prijzen kunnen sponsoren door even een PM'etje te sturen naar mij.

Link naar reactie

LOL.... -1? hahaha.... ;)

 

Ik zat daarstraks op de bank zo eens na te denken op de laatste reacties. Zou het zo kunnen zijn dat sommige ondernemers hun aantal reuzen relateert aan de kwaliteit van hun ondernemerschap??? Ik kan het me niet voorstellen, maar de mate waarin het belang ervan wordt aangegeven doet me toch twijfelen.....

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.