HL WK voorspelling

Aanbevolen berichten

Leuk idee! Lekker makkelijk en gelukkig niet nodig om hele waslijsten van voorspellingen door te geven, zoals ik die afgelopen week voorgeschoteld kreeg...

 

Hier volgt niet gehinderd door enige kennis op voetbalgebied, mijn voorspelling:

 

1-0

 

 

moet er nog een sluitingstijd worden vastgesteld :)

Link naar reactie

Nederland - Denemarken van maandag 14 juni;

 

Romano 2-1

Pedro 2-0

Jaapio 3-0

Ultimatio 4-1

Fransio (ongelige uitslag, dus opnieuw)

Sandro 3-1

msTeerio 0-0

Ardo 1-1

QuDio 1-0

Karinio (ongeldige uitslag, dus opnieuw)

Incassio 6-2

 

Opmerkelijke gok van Incassio....

 

Mensen let op. Een uitslag kan maar 1x worden ingegeven anders wordt het een zooitje. Fransio en Karinio kunnen dus opnieuw een uitslag geven.

Link naar reactie

Mensen let op. Een uitslag kan maar 1x worden ingegeven anders wordt het een zooitje. Fransio en Karinio kunnen dus opnieuw een uitslag geven.

 

Ik zou dit niet doen. de nummer zes moet dan al naar meerdere doelpunten wat niet echt in de lijn der verwachtingen ligt..

Dan hebben dus diegene die het eerste reageren, de meeste kans een relevante uitslag te noemen.

Niet lu llig bedoeld maar 6-2 is niet heel waarschijnlijk...

 

Ik zou er dan even ruststanden bij vernoemen. Dan heb je al een heleboel ondervangen. En als dan nog blijkt dat er gelijke standen zijn. de prijzen verdelen...

 

enfin, mijn mening ;)

 

Ik ga voor 3-0 voor Nederland met een ruststand van 2-0

 

Mocht er toch maar 1 uitslag genoemd mogen worden, schrap mijn naam maar weer door...

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

We gaan het eerst alleen met de einduitslagen doen hoor. Als we nu alles weer moeten wijzigen dan wordt het moeilijk. Maar daarom zet Romano ook precies vast wanneer de volgende poule begint. Dan heb je allemaal een kans om de eerste te zijn.

Link naar reactie

Natuurlijk kun je dezelfde uitslag voorspellen. Dan worden bij 2 personen de reuzen gegeven.

 

Ik voel nietr voor een tussenuitslag om eerlijk te zijn, evenals niet voor wie het doelpunt maakt. Dat laatste sowieso niet omdat je hiermee het toegankelijk maakt voor iedereen, dus ook voor mensen die de selectie niet kennen.

 

Ik wil ook nog even vragen om met niet te veel nieuwe initiatieven te komen. Ik zal maandag na de eerste wedstrijd een vervolg eraan geven. Tevens als mensen een prijs willen aanbieden die te maken heeft met deze poule en het WK, stuur mij dan een PM

Link naar reactie

OK, maar nu niks meer wijzigen anders loopt het helemaai mis en moeten we overnieuw beginnen....

 

Nederland - Denemarken van maandag 14 juni;

 

Romano 2-1

Pedro 2-0

Jaapio 3-0

Ultimatio 4-1

Fransio 4-1

Sandro 3-1

msTeerio 0-0

Ardo 1-1

QuDio 1-0

Karinio 1-0

Incassio 6-2

Koweo 2-2

 

Ik heb Fransio en de Jongedame aangepast op hun eerste keuze. ;)

Link naar reactie
OK, maar nu niks meer wijzigen anders loopt het helemaai mis en moeten we overnieuw beginnen...

 

Overnieuw beginnen is geen optie. Alles wat er nu staat is vast. Nieuwe mensen kunnen tot maandag 12.00 uur hen voorspelling indienen. Daarna zal na de wedstrijd de nieuwe ronde worden gestart met aanvulling die ik eerder heb aangekondigd en in overleg met Pedro.

Link naar reactie

Nederland - Denemarken van maandag 14 juni;

 

Romano 2-1

Pedro 2-0

Jaapio 3-0

Ultimatio 4-1

Fransio 4-1

Sandro 3-1

msTeerio 0-0

Ardo 1-1

QuDio 1-0

Karinio 1-0

Incassio 6-2

Koweo 2-2

Floriano 1-0

 

Daar gaan er al drie voor 1-0. NL kan ook verliezen hoor.

Link naar reactie

Even voor alle duidelijkheid alle regels in dit topic:

 

Dit topic is bedoeld om voorspellingen te doen van alle wedstrijden die Nederland speelt. Het gaat hierbij om de eindstand. De tussenstand in de rust doet er niet toe. Evenals wie het doelpunt scoort is niet belangrijk. Het topic moet toegankelijk blijven voor iedereen, dus ook voor mensen met minder verstand ervan.

 

Het geven van kneuzen is niet toegestaan. Het is een positief topic. Wanneer iemand de juiste voorspelling heeft gedaan, is de prijs van alle andere HL-ers die meedoen hier een reus voor te geven. Dit kunnen meerdere mensen zijn als meerdere mensen dezelfde voorspelling hebben gedaan.

 

Het is mogelijk om één keer een voorspelling per wedstrijd te plaatsen. Deze voorspelling kan niet gewijzigd worden.

 

Per wedstrijd zal ik aangeven wanneer je hier een voorspelling op kunt doen. Daarnaast zal vanaf maandag een extra element ingezet worden. Houd het topic in de gaten!

 

Ga s.v.p. niet allerlei andere elementen zelf toevoegen: Pedro (P.J.Odems) en ik houden graag het overzicht. Pedro zal tevens de lijsten posten van mensen die meedoen, zodat je een unieke voorspelling kunt plaatsen.

 

Het is niet toegestaan dat moderators de voorspellingen wijzigen van henzelf of van andere deelnemers.

 

De eerste Wedstrijd is a.s. maandag 14 juni om 13.30 uur Nederlandse tijd tegen Denemarken. Je kunt tot maandag a.s. je voorspelling doorgeven.

 

Maandag rond 16.00 uur zal de winnaar(s) bekend worden gemaakt. Mijn verzoek is dan om de persoon die het juist had, allen een reus te geven.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.