Elevator Pitch Training + Video-opname

Aanbevolen berichten

Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).

 

Dag Edo,

 

Krijgt een deelnemer ook de rauwe onbewerkte videobeelden mee? Ik vind dit namelijk een erg leuk initiatief, maar ik kan me voorstellen dat door een gebrek aan tijd de eindmontage vrij 'simpel' is gehouden (zoals ik zie bij de voorbeelden op je site). Anderzijds kan ik ook voorstellen dat jij natuurlijk jouw logo in beeld wilt blijven houden, as part of the deal.

Link naar reactie

..... maar ik kan me voorstellen dat door een gebrek aan tijd de eindmontage vrij 'simpel' is gehouden (zoals ik zie bij de voorbeelden op je site). Anderzijds kan ik ook voorstellen dat jij natuurlijk jouw logo in beeld wilt blijven houden, as part of the deal.

 

Pffff...... :P

Link naar reactie

Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).

 

Dag Edo,

 

Krijgt een deelnemer ook de rauwe onbewerkte videobeelden mee? Ik vind dit namelijk een erg leuk initiatief, maar ik kan me voorstellen dat door een gebrek aan tijd de eindmontage vrij 'simpel' is gehouden (zoals ik zie bij de voorbeelden op je site). Anderzijds kan ik ook voorstellen dat jij natuurlijk jouw logo in beeld wilt blijven houden, as part of the deal.

 

@ebia,

de onbewerkte footage, wat zou je er mee willen? leuk om een bloopers programma mee te maken, maar verder zonder waarde en nut. in dit format, tegen deze gereduceerde prijs, stellen we het 1-jarig gebruiksrecht van de video ter beschikking. indien auteursrechten en bronmateriaal worden overgedragen, hangt er een ander prijskaartje aan.

 

mijn format: Puur Naturel, Authentiek.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Pffff...... :P

Is er iets?

 

 

@ebia,

de onbewerkte footage, wat zou je er mee willen? leuk om een bloopers programma mee te maken, maar verder zonder waarde en nut. in dit format, tegen deze gereduceerde prijs, stellen we het 1-jarig gebruiksrecht van de video ter beschikking. indien auteursrechten en bronmateriaal worden overgedragen, hangt er een ander prijskaartje aan.

 

mijn format: Puur Naturel, Authentiek.

 

Het idee was dus deze zelf te bewerken, zodat het net even iets meer 'sprankelt' dan puur naturel... Begrijp me niet verkeerd, de ondernemer maakt de video voor wat het is, maar met net een tikkie meer aandacht voor het eindresultaat zou de algehele presentatie nog beter uit de bus komen (vind ik tenminste, maar 1) smaken verschillen 2) ben nogal perfectionistisch).

 

Ik begrijp nu uit je antwoord dat je dus wel degelijk geld/waarde/markt creëert door de films zelf te houden cq exploiteren. In de aankondiging van het evenement stond alleen iets als 'de video blijft uiteraard in jouw bezit', dit las ik als 'je krijgt de rechten om te doen en laten met de video wat je zelf wil', vandaar mijn vraag. In ieder geval bedankt voor de opheldering.

Link naar reactie

Ik kan iedereen aanraden om aan deze sessie deel te nemen! Ik vind de confrontatie met mezelf daarbij vele malen belangrijker dan de video (ik gebruik de video verder ook niet). De ervaring die je hiermee opdoet is geweldig.

Ik raad het iedereen aan, sterker nog, als de mogelijkheid zich voordoet wil ik weer met zo'n sessie meedraaien.

 

Edo, hou je mij op de hoogte!

 

met vriendelijke groet,

Pauline van Dulken-Jansen

 

 

Stichting BIZWorld

Pauline van Dulken-Jansen

De Run 1101

5503 LB VELDHOVEN

Tel. +31 (0)40-2582725

Fax. +31 (0)40-2582707

GSM +31 (0)6-46 075 684

Http://www.bizworld.nl

mailto: pauline@bizworld.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.