• 0

Mijn advertentie op het mij onbekende Sellgo.nl: wat is dit?

Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een reaktie op een adverentie die ik op Sellgo.nl geplaatst zou hebben.

ik heb de site bekeken, komt me niet bekend voor. Bovendien is het een aktiviteit waarvoor ik al > 9 mnd terug adverteerde.

 

Vreemd genoeg weet Sellgo mijn mobiel, voornaam, en email...

Maar als ik wil inloggen op mijn account met mijn email, en mijn gebruikelijke wachtwoord ingeeft, lukt dit niet. En als ik het wachtwoord opvraag via het emailadres, dan zegt men: emailadrs niet bekend...HUH....maar dit wordt toch echt gebruikt om de reaktie door te sturen??/

 

Bij SIDN komt ik als houder tegen: anonieme gebruiker!!

 

Wie kent Sellgo? Bovendien moet je voor advertentieplaatsing betalen, en nu weet ik zeker dat ik deze advertentie NIET GEPLAATST HEB!!!!! Dit is toch wel een beetje eng dacht ik zelf.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 1

Volgens de website van Sellgo betreft het betaalde advertenties, dus...... oppassen. Ook oppassen voor telefoontjes waarin gevraagd wordt ofdat de websitevermelding " nog correct is ". Juridisch zullen dit soort zaken best wel aangevochten kunnen worden maar het is zonde van de tijd.

ROVé Administratie en Advies voor verantwoord boekhouden, bezoek eens www.rovened.nl.

Wordt Nederland te klein voor ondernemers, kijk eens op www.indoned.com

Link naar reactie
  • 0
Vreemd genoeg weet Sellgo mijn mobiel, voornaam, en email...

Maar als ik wil inloggen op mijn account met mijn email, en mijn gebruikelijke wachtwoord ingeeft, lukt dit niet. En als ik het wachtwoord opvraag via het emailadres, dan zegt men: emailadrs niet bekend...HUH....maar dit wordt toch echt gebruikt om de reaktie door te sturen??/

 

De Sellgo site is pas sinds januari 2010 actief. Grote kans dat hier sprake is van een doorplaatsing van de site waar je 9 maanden geleden (dus voor dat sellgo actief werd) een advertentie plaatste. Je hebt dan dus geen account bij Sellgo, maar reacties worden wel doorgestuurd naar je mailadres.

 

Bij SIDN komt ik als houder tegen: anonieme gebruiker!!

Dat zegt niets, ook geen reden voor uitroeptekens. Sinds enige tijd zijn niet alle SIDN-gegevens meer opvraagbaar. Vraag is ook wat voor nut die info hier heeft, want in tegenstelling tot veel sites zie ik hier bij de contactpagina keurig netjes bedrijfsnaam, adres, KvK info en BTW nummer staan, alsook een blok waarmee je reacties kunt toesturen.

 

Bovendien moet je voor advertentieplaatsing betalen, en nu weet ik zeker dat ik deze advertentie NIET GEPLAATST HEB!!!!!

Zo te lezen heb je nog geen enkele nota van Sellgo ontvangen, dus lijkt mij hier weinig aan de hand. Alleen een kwestie van Sellgo desgewenst verzoeken om deze oude advertentie te verwijderen. Of die (door)plaatsing al dan niet terecht was kan ik niet beoordelen: wellicht is Sellgo bijvoorbeeld een rechtsopvolger van de site waar je de advertentie destijds geplaatst hebt.

 

Dit is toch wel een beetje eng dacht ik zelf.

Al met al vind ik dat wel meevallen, en lijkt mij te oorspronkelijke titel van dit onderwerp vooralsnog onnodig suggestief. Ik zou mods willen verzoeken de titel aan te passen naar "Wie kent Sellgo.nl" o.i.d.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Wat een onzin deze stelling, een advertentie op sellgo kost euro 1,50, na aftrek van BTW en bankkosten houden ze hier misschien euro 0,60 aan over.

Alsof ze voor dat bedrag telefonische aquisitie gaan plegen / mensen gaan lastig vallen.

Lijkt mij een beetje onnodig om mensen hiervoor te waarschuwen.

Ik heb op de site gekeken en het lijkt mij een heel professionele partij.

Als je ook naar de adverteerders kijkt dan zijn dat allemaal partijen die niet zomaar met iedereen in zee gaan.

Link naar reactie
  • 0

Het is uiteraard speculatie, maar het zo maar zo kunnen dat sellgo een of andere website heeft opgekocht incl de daarop staande advertenties, en dan men deze gratis heeft doorgeplaatst om zo een begin te maken in de hoop traffic te trekken, en vervolgens nieuwe adverteerders laat betalen.

 

Mocht je je er zorgen over maken zou ik gewoon contact opnemen en, als je dat wilt, verzoeken je advertentie te verwijderen. Een bonafide partij zal daarmee zelden problemen hebben.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 164 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.