Poule NL - Japan 19 juni

Aanbevolen berichten

Ik heb voor alle duidelijkheid een tweede topic geopend. Dit omdat in het eerste topic nogal veel discussie was over de inhoud van het topic en onduidelijk was hoe de regels precies zijn. Daarom maak ik mede een nieuw topic aan en an in het andere topic ook meer verslag worden gedaan over de uitslagen en de wedstrijden zelf terwijl in dit topic overzicht bewaakt word van de ingevoerde voorspellingen.

 

De regels:

 

Dit topic is bedoeld om voorspellingen te doen van alle wedstrijden die Nederland speelt. Het gaat hierbij om de eindstand. De tussenstand in de rust doet er niet toe. Evenals wie het doelpunt scoort is niet belangrijk. Het topic moet toegankelijk blijven voor iedereen, dus ook voor mensen met minder verstand ervan.

 

Het geven van kneuzen is niet toegestaan. Het is een positief topic. Wanneer iemand de juiste voorspelling heeft gedaan, is de prijs van alle andere HL-ers die meedoen hier een reus voor te geven. Dit kunnen meerdere mensen zijn als meerdere mensen dezelfde voorspelling hebben gedaan.

 

Het is mogelijk om één keer een voorspelling per wedstrijd te plaatsen. Deze voorspelling kan niet gewijzigd worden.

 

Per wedstrijd zal ik aangeven wanneer je hier een voorspelling op kunt doen.

 

Ga s.v.p. niet allerlei andere elementen zelf toevoegen: Pedro (P.J.Odems) en ik houden graag het overzicht. Pedro zal tevens de lijsten posten van mensen die meedoen, zodat je een unieke voorspelling kunt plaatsen.

 

Het is niet toegestaan dat moderators de voorspellingen wijzigen van henzelf of van andere deelnemers.

 

Extra wedstrijd!

Naast de voorspellingen voor elke andere wedstrijd, zijn er 2 extra wedstrijden waaraan je mee kunt doen:

 

1. Voorspel waar Nederland gaat komen tijdens dit WK.

2. Wie spelen de finale op 11 juli a.s.?

 

De deadline voor deze twee wedstrijden zijn 24 juni tot het tijdstip 18.00 uur.

 

De puntentelling zal gebaseerd zijn op wie het dichtste bij zit met antwoorden. Die krijgt de meeste punten. Stel er doen 40 mensen mee, krijgt nummer 1 40 punten, nummer 2 39 punten etc.

 

De persoon die de meeste punten heeft uit deze twee extra wedstrijden zal tijdens de finale op 11 juli een stoelmassage krijgen tijdens de wedstrijd met een maximale lengte van 30 minuten! Dit betekent dus voetbal kijken en gemasseerd worden tegelijkertijd!

 

Andere prijzen zijn nog welkom; Stuur mij een PM!

 

Nieuwe wedstrijd, nieuwe kansen

 

A.s. zaterdag, 19 juni speelt Oranje haar 2e wedstrijd tegen Japan om 13.30 uur. Je kan in dit topic aangeven tot uiterlijk zaterdag 19 juni 12.00 uur wat jouw voorspelling is. Pedro en ik zullen ons best doen de lijsten zo goed mogelijk bij te houden. Voor discussies en felicitaties e.d. rondom deze poule, gebruik dan s.v.p. het topic HL WK voorspelling!

 

Prijzen voor deze poule; Pedro verzorgt ophangsystemen voor de winnaar(s) en tevens een reus van iedereen voor iedereen die het goed heeft.

Link naar reactie

Nederland - Japan 19 juni 13.30

 

Romano 0-1

Kowio 2-1

Meerio 3-0

Ultimatio 3-1

Wouterio 3-1

 

Misschien wil Frans de titel van dit draadje even aanpassen om straks niet met de volgende wedstrijd in de war te lopen.

 

Gewoon: "Poule NL - Japan 19 juni"

 

Ik denk er nog even over na.

Link naar reactie

Nederland en Japan hebben beiden nu dus hun eerste wedstrijd gewonnen. Japan heeft (eigenlijk verassend) gewonnen van Kameroen. En ik moet zeggen dat Kameroen me vreselijk is tegengevallen. Dit moet ook een deceptie zijn voor ETO'O die vooraf aan dit toernooi wel werd gezien als een van de sterspelers. In mijn ogen kan Japan deze stunt tegen NL niet gaan herhalen. Kameroen daarentegen zal wel eens revanche kunnen gaan halen bij de Denen. Dan zouden de Denen op die manier wel eens uit het toernooi gekinkeld kunnen worden.

Link naar reactie

Nederland - Japan 19 juni 13.30

 

Romano 0-1

Willio 0-0

Fransio 2-0

Kowio 2-1

Meerio 3-0

Sandro 3-0

Ultimatio 3-1

Wouterio 3-1

Medio 4-0

Quintio 4-0

Bassio 4-1

Incassio 4-1

Pedro 5-1 (buiten reuzencompetitie)

 

1x gewonnen is wel genoeg, anders lopen de reuzen teveel uit de pas.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 285 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.