Poule NL - Japan 19 juni

Aanbevolen berichten

Als Kameroen nu van Denemarken zou winnen, dan is NL al geplaatst. Dit is zo'n gek tournooi dat niets onmogelijk is.

 

Ik had echter de indruk dat ik naar een wedstrijd in het zomeravondcirquir zat te kijken. Alleen van Bommel was gewoon op niveau in het veld. Van Persie kon geen enkele bal goed aannemen en rommelde maar wat. Van der Vaart tuimelde erop los en de rest stond alleen achteruit te voetballen.

Link naar reactie

Wat ik hoop: 1/8 finale: Elia en Robben. Vd Vaart en Kuyt maakten de veld niet breed en trokken te veel naar binnen. Er moet meer diepgang in hetspel zitten. Van Persie vind ik tot nu toe niet echt een topper... Misschien moet hij maar een keer op de bank beginnen (tegen Kameroen). Laat Huntelaar het een keer proberen. Maar goed, op z'n duits naar de volgende ronde...

Ice76 - The Ice Cream Dealer

Rockin The World

www.ice76.com

Link naar reactie

onzin, Huntelaar is veel statischer dan v Persie. Je moet niet vergeten dat ze 2x tegen een ploeg hebben gespeeld die zich in hebben gegraven en waarbij verdedigen meer discipline is dan aanvallen.

zodra de 8ste finales beginnen, moet iedereen voetballen om te winnen en is rekenen er niet meer bij.

Daarmee wordt Nederland volledig in de kaart gespeeld. Robben zou dan eventueel voor diepgang kunnen zorgen en je zult zien dat dan ook v Persie en vd Vaart veel beter tot zijn recht komen.

Ik denk dat we nu eens blij mogen zijn, met 6 pnt uit 2 wedstrijden tegen 2 stugge ploegen.

Wanneer Nederland echt gaat voetballen, gaan we nog wat meemaken.

Mooi dat we vandaag gewonnen hebben en t smaakt naar meer! veel Meer....

 

ronny

( die de 5-0 natuurlijk (tegen beter weten in) wel graag had gezien, maar misschien vooral gewoon de te winnen prijs aan anderen gunt... ;) )

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Inhoudelijk: van Persie moet je juist nu laten staan. Weinig ritme, die heeft gewoon even die drie wedstrijden nodig. Ik snap de kritiek op van Marwijk dan ook niet. Elia speelde zo goed omdat hij beide keren erin kwam toen we voorstonden. Dan is Elia een killer, simpelweg omdat je niet steeds op de helft van de tegenstander staat en er dus in de diepte veel ruimte bestaat. Als je zelf het spel moet maken en op de helft van de tegenstander speelt heb je minder aan Elia. Deze tactiek werkt prima, ook al was het moeilijk voetballen tegen Japan en Denemarken. Het gaat gewoon goed, het eindresultaat telt.

 

Huntelaar is geen speler voor een 4-2-3-1 opstelling. Daarvoor brengt hij te weinig dynamiek in de voorste linie.

Ruby on Rails fanaat

Link naar reactie

Een V Persie is goed, maar dan moet hij diep spelen. Speelt hij in de diepte, dan ontstaat er ruimte. Een Huntelaar is misschien statisch, maar hij speelt diep. Daardoor trek je mensen en ontstaat er ruimte. Elia is snel en Vd Vaart heeft die snelheid niet. Pas in de begin van de tweede helft werd er ruimte gecreeerd en waren er kansen.

 

Maar goed, het is ook moeilijk om tegen stugge ploegen te spelen en inderdaad de punten zijn belangrijk en binnen.

Ze spelen niet sprankelend maar het resultaat telt.

Ice76 - The Ice Cream Dealer

Rockin The World

www.ice76.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.