Jump to content
Williii
Verberg

advertentieverkoop

vraag

Hallo,

Voor ik mijn vraag stel wil ik zeggen,dat ik redeijk wat onderzoek heb gedaan naar advertentieverkoop. Toch is het een en ander me nog niet duidelijk. Als je bijvoorbeeld advertenties verkoopt aan detaillisten,die hun product zo kunnen promoten op een bepaalde site/in een bepaald blad, Dit is alleen mogelijk bij de zelfstandige ondernemers toch, grote ketens als Free record shop/Scheer&Foppen/Jack&Jones etc. doen dit alleen via hun eigen organisatie? Ik hoor verschillende geluiden,dus misschien dat iemand hier me zekerheid kan bieden over een antwoord. Alvast bedankt!

Mvg,

Willie

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

Grote ketens hebben centrale marketingafdelingen die centrale budgetten besteden aan landelijke campagnes. Desondanks hebben lokale franchisehouders en soms ook vestigingschefs een budget voor lokale activiteiten. Het hangt dus van jouw medium af (landelijke of lokaal) wie je benadert.

Gratis Marketingadvies
Op dit forum mag je in berichten geen reclame voor jezelf maken, maar in je signatuur (ga naar accountinstellingen via je profielnaam rechtsboven) kun je naar hartelust tekeer gaan. Mits het bij 4 regels blijft, drie backlinks en max 1000 tekens.

Extra Voordeel: heb je vaak gereageerd, dan geldt het multiplier effect. 

• 0
  • Rate this answer

Grote e-commerce bedrijven maken steeds vaak gebruik van de diensten van ‘affiliate partners‘. De affiliate partner is een tussenpersoon met aan de andere kant, een database van 1001 websites die de producten van de grote bedrijven kunnen promoten en verkopen.

Sommige bedrijven hebben een eigen affiliate program opgezet en onderhouden dus zelf direct contact met 101 websites om zo hun producten onder de aandacht te brengen. Dit kan interessant voor je zijn.

Tip: Op Linkedin.nl lopen de medewerkers van grote bedrijven zomaar rond. Misschien …

www.101winkels.nl: GRATIS Pro-webwinkels in het online-winkelcentrum.

www.nationaalwinkelcentrum.nl: Startpagina over online winkelen.

www.edacteur.com: Publiceer GRATIS fotos, tekeningen en verhalen.

• 0
  • Rate this answer

Leg eens wat meer uit over wat je wilt gaan doen en wat je aanbod is? Je vraagstelling is nu erg breed. Betrek het op je eigen toko. Wat doe je, wat voor aanbod heb je en waar kunnen we je specifiek mee helpen...

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com