Ik ben een muzikant die op mijn eigen site, eigen composities laat horen.
Natuurlijk wil ik wel graag dat de rechten hiervan goed geregeld zijn.
Ik weet dat ik automatisch het auteursrecht heb, maar aangezien ik zeer veel bezoekers van buiten europa krijg weet ik niet of het nederlandse auteursrecht nog enig invloed heeft. Ik zie wel eens bij cd's staan dat muzikanten een soort bedrijfje hebben, er staat dan bijv:
All songs published by Queen Music ( of iets dergelijks ), kan iemand mij vertellen wat het nut van zoiets is ?? andere info over het veilig stellen van mijn muziek is ook zeer welkom
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ad
Ad
Hallo allemaal.
Allereerst de beste wensen voor 2004,
Ik ben een muzikant die op mijn eigen site, eigen composities laat horen.
Natuurlijk wil ik wel graag dat de rechten hiervan goed geregeld zijn.
Ik weet dat ik automatisch het auteursrecht heb, maar aangezien ik zeer veel bezoekers van buiten europa krijg weet ik niet of het nederlandse auteursrecht nog enig invloed heeft. Ik zie wel eens bij cd's staan dat muzikanten een soort bedrijfje hebben, er staat dan bijv:
All songs published by Queen Music ( of iets dergelijks ), kan iemand mij vertellen wat het nut van zoiets is ?? andere info over het veilig stellen van mijn muziek is ook zeer welkom
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2716-copyrights-voor-muziek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag