• 0

keurmerk webshop

Hallo,

 

sinds kort hebben wij een webshop en wij hebben via google aardig wat hits en we zijn druk bezig een goed artikel bestand op te bouwen. Nu is er een ding waar ik nog aan denk en dat is een keurmerk ik heb gezien dat er behoorlijk wat van die keurmerken zijn. Wie heeft er ervaring mee en welke keurmerk zi het beste? En wat kost zoiets?

 

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

 

Alvast bedankt

 

groeten

Addy

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Addy,

 

Ik heb met vrijwel alle keurmerken ervaring en heel eerlijk: je merkt er niks van. Je moet het echt zien als een bouwsteen, een onderdeel dat je nodig hebt om te groeien. Andere bouwstenen zouden kunnen zijn: online adverteren, een 0900-helpdesk nummer, weet ik het. Verwacht niet dat je omzet erdoor gaat stijgen. Het enige effect is dat je twijfelaars over de streep kunt trekken maar daar staat tegenover dat je dat eigenlijk alleen bereikt met Thuiswinkel.org. Die vragen weer een jaarlijkse bijdrage op basis van je omzet. Veel meer dan het logo en een linkje vanuit hun site krijg je er niet voor terug.

 

Let op: ik zeg duidelijk niet dat je het niet moet doen maar ben wel realistisch over het effect. Als je serieus bent over je winkel en je wilt groeien dan vind ik persoonlijk een lidmaatschap bij Thuiswinkel.org wel een goed statement naar je omgeving.

3pix.nl: professionele websites, webshops en web applicaties

Link naar reactie
  • 0

Ik heb de andere topics niet gelezen maar....

 

Een keurmerk geeft vertrouwen, als men op een site komt "scant men" Het meten van een keurmerk is moeilijk maar ieder die er serieus mee bezig is zou er een moeten nemen. Tuiswinkel.org is een van de betere. Die hebben ook veel voorwaarden waar je moet aan voldoen. (en dat maakt je site beter) Wil je verder zou ik hier zeker mee doorgaan.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben het hier volledig met Scaut eens. Je wordt tegenwoordig overspoeld met nieuwe keurmerken, je moet je echter afvragen hoeveel vertrouwen de consument heeft in zo'n 13 in dozijn keurmerk.

 

Ikzelf ben bezig om het thuiswinkel.org keurmerk te krijgen. Het kost heel veel geld (dat zeg ik eerlijk), maar het straalt wel het meeste vertrouwen uit.

 

En zoals eerder in dit topic is aangehaald: een keurmerk staat niet op zichzelf. Goede reviews zijn net ze belangrijk..

www.TijdvoorChampagne.nl/relatiegeschenken | www.TijdvoorAlcoholvrij.nl | www.uglyxmas.nl

Link naar reactie
  • 0

Andere bouwstenen zouden kunnen zijn: online adverteren, een 0900-helpdesk nummer, weet ik het. Verwacht niet dat je omzet erdoor gaat stijgen. Het enige effect is dat je twijfelaars over de streep kunt trekken maar daar staat tegenover dat je dat eigenlijk alleen bereikt met Thuiswinkel.org.

 

Hoe helpt een 0900 nummer, volgens mij schikt dit nog steeds enorm af. Een lokaal of zelfs een gratis nummer maakt het jusit dat mensen er meer vertrouwen in hebben.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.