Ik ben in overleg met een bedrijf dat graag onze payroll wil gaan doen. Nu staat er een contractsduur van 2 jaar in, in deze 2 jaar moet ik al mijn payroll betalingen bij hun onderbrengen. Er staat geen boete clausule in.
Ik heb hier weinig trek in, als het bedrijf mji niet bevalt wil ik weg kunnen.
Is dit een gebruikelijke punt in de overeenkomsten?
Opdrachtgever zal gedurende de looptijd van deze overeenkomst alle bij opdrachtgever voorkomende payroll
werkzaamheden als beschreven in deze overeenkomst ten behoeve van de bij opdrachtgever werkzame
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Ik ben in overleg met een bedrijf dat graag onze payroll wil gaan doen. Nu staat er een contractsduur van 2 jaar in, in deze 2 jaar moet ik al mijn payroll betalingen bij hun onderbrengen. Er staat geen boete clausule in.
Ik heb hier weinig trek in, als het bedrijf mji niet bevalt wil ik weg kunnen.
Is dit een gebruikelijke punt in de overeenkomsten?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27164-samenwerkingsovereenkomst-met-een-payroll-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag