• 0

Vrouwelijke ondernemer in zwaar weer

Al meer dan een half jaar probeer ik via allerlij wegen de juiste hulp te krijgen, tot twee keer toe dacht ik dat ik eindelijk de hulp kreeg om verder te komen, maar twee keer liep het op een grote teleurstelling uit. Nu in contact met een consulent van een vrijwillige organisatie, maar het duurt allemaal te lang, want tijd heb ik niet meer, zo erg zijn de schulden momenteel, en het word er niet minder op als ik niet op tijd de juiste hulp krijg. Ik kijk ook af en toe naar herrie in het hotel, en uitstel van executie, een dubbeltje op zijn kant en ik kan heel veel herrie veroorzaken omdat ik gewoon geen stap verder kom, ik wil het wel van de daken schreeuwen, WAAROM KAN ER MET CAMERA'S EN TV PROGAMMA ZOVEEL BEREIKT WORDEN en zonder camera laten ze je maar aanmodderen. Wie wil mij echt helpen om verder te komen, de mogelijkheden zijn er genoeg, maar niemand gaat er echt voor zitten en mee aan de slag. Ik wil kijken naar de mogelijkheden en niet naar wat niet kan! Ben van alle toestanden knap overspannen geraakt, dus wie kan mij weer rust bieden? :-K

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

....ook omdat ik geen opdrachten meer durfde aan te gaan omdat ik bang was dat ik dan de opdrachtgevers later moest mededelen dat de opdracht niet door kon gaan ivm beëindiging van het bedrijf, en ik wil geen mensen teleurstellen, ik weet het, ik ben te sociaal naar mijn klanten, maar dat ben ik liever dan een harde "zakenvrouw" .....

 

Sorry, maar dat vind ik absolute bullshit. Je hebt een bedrijf, je hebt verplichtingen en je wilt er een boterham aan verdienen. Als dit je instelling is, hoe nobel ook, dan moet je een keer goed in de spiegel kijken en aan jezelf vragen wat je nu precies wil.

 

Mensen willen jou een opdracht geven omdat je schijnbaar een goed voorstel doet, maar jij zegt "nee, doe maar niet want ik ga misschien wel failliet en dan heb je niks".

 

Er zit nog een ontzettend interessant gebied tussen je huidige instelling en de zogenaamde harde zakenvrouw. En hard zijn is trouwens niet erg zolang je voor jezelf maar het idee hebt dat je rechtvaardig bent.

 

Dat iemand anders de acquisitie doet kan een goede keuze zijn, aangezien je zelf aangeeft met bovenstaande dat je daarin wellicht niet doortastend genoeg bent. Ben je daar veel geld aan kwijt in relatie tot de verwachte extra omzet?

 

Frans

Mensen die mij ZELF benaderen, die neem ik gewoon aan, maar ik ging niet op zoek meer naar nieuwe opdrachtgevers! En woorden als bullshit is heel makkelijk te zeggen, jij kent mij niet en ik ken jou niet, zoals ik al eerder zei, er zit een heel persoonlijk verhaal nog achter, waar ik me niet over uitlaat, want zit niet te wachten op makkelijke uitspraken over bullshit en hysterich aandachttrekken, daar ben ik momenteel inderdaad, TE gevoelig voor, sorry, ben naast ondernemer ook nog een mens met gevoel, mijn excuses!

 

Groetjes

Link naar reactie
  • 1

Joanna

 

De meeste mensen zijn ook niet van hout hoor.

Je schreeuwt zelf om hulp steekt je hand uit, maar je zwemt niet naar de reddingsboei toe?

Er mag toch best wat kritiek worden gegeven? In welke bewoordingen dan ook, je zou er je voordeel uit moeten halen in plaats van je telkens tegen je schenen aangetrapt te voelen.

De mensen op dit forum zitten vol goede bedoelingen. Als je daar geen gebruik van wilt maken en halve informatie geeft, begrijp ik niet waarom je advies komt vragen.

 

ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Joanna

 

De meeste mensen zijn ook niet van hout hoor.

Je schreeuwt zelf om hulp steekt je hand uit, maar je zwemt niet naar de reddingsboei toe?

Er mag toch best wat kritiek worden gegeven? In welke bewoordingen dan ook, je zou er je voordeel uit moeten halen in plaats van je telkens tegen je schenen aangetrapt te voelen.

De mensen op dit forum zitten vol goede bedoelingen. Als je daar geen gebruik van wilt maken en halve informatie geeft, begrijp ik niet waarom je advies komt vragen.

 

ronny

Nee dat begrijp ik zelf ook eigenlijk niet meer.....zoals ik al zei, momenteel iets te gevoelig voor bepaalde reacties, geen begrip voor? so be it....

Groetjes en geniet van de zon, ga ik ook maar eens doen.....

Link naar reactie
  • 0

Niks voor jou Ruben zo een TV show waarin je ondernemers in de problemen weer op het goede pad probeerd te helpen?

 

Nah... niks voor mij joh.... Laten we dat nou maar aan Herman den Blijker overlaten ;D

 

Mmmm ik zie in jou toch wel een soort van Herman den Blijker, maar dan voor andersoortige bedrijven;-)

 

Joanna1964.... als je hulp wil bij het oplossen van je problemen is het vinden van hl.nl het beste wat je hebt kunnen doen.

Maar dan zal je wel wat minder gevoelig moeten worden. Als je namelijk hulp wil heb je niks aan mensen die je naar de mond praten maar meer aan mensen die je op je fouten en verbeter punten wijzen.

En daar kan je er hier een hoop van vinden, maar zal regelmatig behoorlijk pijn kunnen doen wat er egzegt wordt, niet omdat het gemeen is wat ze zeggen maar omdat het confronterent zal zijn.

 

 

Je zal je dus even hard moeten opstellen maar daar kan je daarna een hoop aan hebben.

Succes ermee.

Link naar reactie
  • 0

Om HigherLevel, de community en omgang met dit soort situaties goed in te kunnen schatten als toch relatieve nieuweling hier en zoals ik uit je verhaal begrijp op fora is het wellicht een idee om een van de meest bekende topics hier op z'n minst deels te lezen:

 

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=50;action=display;threadid=20670

 

Dit is het verhaal van down. Of up. Of whatever, hier krijg je een idee wat er gedaan kan worden, wie wat doet, etc. Wellicht voel je jezelf al een stuk meer thuis als je wat meer van de situatie af weet. Want ik ben het zeker met de overige posters eens, je kan enorm veel uit HL halen in dit soort situaties. Daarnaast zie ik wel dat je ook een adviseur nodig hebt die je persoonlijk begeleid omdat veel maar niet alles online kan.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Niks voor jou Ruben zo een TV show waarin je ondernemers in de problemen weer op het goede pad probeerd te helpen?

 

Nah... niks voor mij joh.... Laten we dat nou maar aan Herman den Blijker overlaten ;D

 

Mmmm ik zie in jou toch wel een soort van Herman den Blijker, maar dan voor andersoortige bedrijven;-)

 

Joanna1964.... als je hulp wil bij het oplossen van je problemen is het vinden van hl.nl het beste wat je hebt kunnen doen.

Maar dan zal je wel wat minder gevoelig moeten worden. Als je namelijk hulp wil heb je niks aan mensen die je naar de mond praten maar meer aan mensen die je op je fouten en verbeter punten wijzen.

En daar kan je er hier een hoop van vinden, maar zal regelmatig behoorlijk pijn kunnen doen wat er egzegt wordt, niet omdat het gemeen is wat ze zeggen maar omdat het confronterent zal zijn.

 

 

Je zal je dus even hard moeten opstellen maar daar kan je daarna een hoop aan hebben.

Succes ermee.

Bedankt voor je reactie, ik ga er verder maar even niet meer op in.... ;)

Link naar reactie
  • 0

Om HigherLevel, de community en omgang met dit soort situaties goed in te kunnen schatten als toch relatieve nieuweling hier en zoals ik uit je verhaal begrijp op fora is het wellicht een idee om een van de meest bekende topics hier op z'n minst deels te lezen:

 

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=50;action=display;threadid=20670

 

Dit is het verhaal van down. Of up. Of whatever, hier krijg je een idee wat er gedaan kan worden, wie wat doet, etc. Wellicht voel je jezelf al een stuk meer thuis als je wat meer van de situatie af weet. Want ik ben het zeker met de overige posters eens, je kan enorm veel uit HL halen in dit soort situaties. Daarnaast zie ik wel dat je ook een adviseur nodig hebt die je persoonlijk begeleid omdat veel maar niet alles online kan.

Ik heb het verhaal gelezen, heel erg mooi dat er toch nog mensen geholpen kunnen worden, ik heb een uitgebreid gesprek gehad met Ruben van den Oord, en die ziet er zelfs geen gat meer in voor mij, dus ik weet nu genoeg, gewoon STOPPEN!!

 

Bedankt voor je reactie!

 

Groetjes Joanna

Link naar reactie
  • 0

Beste HL'ers,

 

Ik wil jullie hartelijk danken voor jullie reacties, maar ik heb een gesprek gehad met jullie alom gewaardeerde en bekende, Ruben Den Oord, en zelfs hij ziet er voor mij geen uitweg meer in, dus voor mij alleen nog maar de conclussie, gewoon STOPPEN!

 

Mochten er toevallig ondernemers zijn die een giga goeie opdracht voor mij kunnen realiseren, een superrrrr bedrijfsfeest! Laat het me weten, zolang ik kan ga ik nog door met waar ik goed in ben, organiseren van (bedrijfs) feesten!

 

Ik geef jullie heel veel liefs en ik wens iedereen goede zaken toe!

 

Groetjes Joanna ;)

Link naar reactie
  • 0

Het was niet het advies waar je op hoopte, dat snap ik best. Maar stug doorgaan zou in jouw situatie alleen maar uitstel van het onvermijdelijke betekenen.

 

Ik wens je onwijs veel sterkte de komende tijd, en ik hoop van ganser harte dat er ergens nog een klein wonder om een hoekje staat te wachten tot je voorbij komt.

 

Ruben

Bedankt Ruben, ik zou zeggen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, en hoop doet nog steeds leven! Wie weet wat ik hier nog tegenkom aan wondertjes ;D

En mocht ik toch op de een of andere vage of heldere manier er nog wel uitkomen, laat ik het weten en gaan we proostten, oke?

 

Groetjes Joanna

Link naar reactie
  • 0

Hoi Joanna

 

Ik heb je twee topics even samengevoegd. één geheel is toch overzichtelijker.

 

Heel erg veel sterkte, wijsheid en geluk toegewenst de komende periode.

 

Frans

 

Hey Frans,

 

Bedankt voor al je reacties, en voor het samenvoegen van mijn topics, hoeeeeee je dat ook doet. Ik moet hier nog heel erg veel leren, en zolang ik nog ondernemer ben blijf ik hier nog op, veel te interessant hier allemaal, heb ook maar wat foto's toegevoegd om het een beetje op te leuken, net of een ander dat interesseert hahahaha.

 

Maar....in ieder geval, many thanks..... ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.