naast mn reguliere werk wil ik graag neveninkomsten vergaren om mn bruiloft te betalen, en heb een tshirtwebshop online.
Alleen dit loopt voor geen meter, maar wel met dien verstande dat ik praktisch geen marketing heb gedaan behalve wat addwords en binnen mn eigen vriendengroep.
Wat is jullie opvatting? Zit er uberhaupt nog leven in de tshirtmarkt of is dit een compleet dichtgetimmerde markt?
Ook vraag ik me af of t zou schelen om tshirts zelf te printen ipv uit te besteden via spreadshirt zoals ik nu doe.
Graag jullie opbouwende feedback.
Dank
Laurens.
www.coconutbookkeeping.com accounting your troubles away
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Laurens1980
Laurens1980
Amice,
naast mn reguliere werk wil ik graag neveninkomsten vergaren om mn bruiloft te betalen, en heb een tshirtwebshop online.
Alleen dit loopt voor geen meter, maar wel met dien verstande dat ik praktisch geen marketing heb gedaan behalve wat addwords en binnen mn eigen vriendengroep.
Wat is jullie opvatting? Zit er uberhaupt nog leven in de tshirtmarkt of is dit een compleet dichtgetimmerde markt?
Ook vraag ik me af of t zou schelen om tshirts zelf te printen ipv uit te besteden via spreadshirt zoals ik nu doe.
Graag jullie opbouwende feedback.
Dank
Laurens.
www.coconutbookkeeping.com accounting your troubles away
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27193-tshirtwebshop/Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag