• 0

Nieuw: Jobdeals.nl - Vraag en aanbod van zakelijke diensten

Omschrijving van je concept:

Jobdeals.nl is de website voor vraag en aanbod van zakelijke diensten.

Een opdrachtgever (bedrijf of particulier) die een professional/bedrijf in de zakelijke dienstverlening nodig heeft helpen wij aan de juiste kandidaat.

 

Enkele voorbeelden van opdrachten die geplaatst kunnen worden:

 

[*] Het opstellen van een contract.

[*] De boekhouding van het bedrijf.

[*] Het regelen van een echtscheiding

[*] Het ontwerpen en maken van een website.

[*] Teksten schrijven voor een brochure

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De vormgeving van het gehele plaatje. Verder samen met mijn compagnons het uitdenken van het concept + verdienmodel + strategie. En uiteraard een marktonderzoek.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

- Wij willen bedrijven of particulieren helpen die een (zakelijke) behoefte op probleem hebben.

 

- Startende ondernemers helpen met het opstarten van een bedrijf. Bij ons kun je een totaalpakket vinden van professionals die kwaliteit leveren voor een goede prijs. Zij kunnen helpen bij het opstarten van een bedrijf. (denk aan: voorwaarden,administratie, persbericht, website, marketingplan etc.)

 

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

- Jobdeals staat voor kwaliteit, resultaat en transparantie.

 

-Enkel bedrijven met een KvK-nummer worden toegelaten.

Dit wordt automatisch in de database van KvK gecheckt. Zo houden we zwartwerkers af.

 

- Jobdeals.nl heeft alle brancheverenigingen geïntegreerd en professionals kunnen aangeven waar zij lid van zijn. Indien lid van een branchevereniging dan wordt dit prominent vertoond, bij iedere prijs die een professional geeft, iedere vraag die hij stelt staat het logo van zijn branche in beeld.

 

- De opdrachtgever kan nadat het werk is uitgevoerd het bedrijf een waardering geven én zijn persoonlijke ervaring schrijven die hij heeft gehad met het desbetreffende bedrijf.

De professional wordt gekeurd op: prijs/kwaliteit , afspraken nakomen én vakkennis.

Hieruit wordt een rapport gegenereerd plus de ervaring van de opdrachtgever.

Deze informatie draagt een bedrijf/professional met zich mee en is voor iedereen zichtbaar. Op deze manier filteren we kwaliteit uit de massa. Professionals zijn daarom erg gebaat bij positieve referenties.

 

- Wij willen ons niet associëren met freelance sites.

Dit omdat onze opdrachtgever niet zit te wachten op een in elkaar geknutseld persbericht, een verloren rechtszaak of bijv. een website die niets meer vertoont dan mankementen.

 

Verder kan ik wel al verklappen dat we 3 maanden radioreclame krijgen op Radio538 vanaf eind augustus.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop op opbouwende kritiek, we hebben niet veel aan commentaar als "Och weer een freelance siteje' en dat soort berichten.

Ook zijn complimenten uiteraard welkom! :)

 

 

www.iholding.eu

www.ardeka.nl

www.advertentiematch.nl

www.exqlusiv.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0
- Jobdeals staat voor kwaliteit, resultaat en transparantie.

 

Bedoel je dat jullie dan ook alleen aanbieders hebben die kwaliteit leveren? Hoe controleer je dat?

 

 

- Jobdeals.nl heeft alle brancheverenigingen geïntegreerd en professionals kunnen aangeven waar zij lid van zijn. Indien lid van een branchevereniging dan wordt dit prominent vertoond, bij iedere prijs die een professional geeft, iedere vraag die hij stelt staat het logo van zijn branche in beeld.

 

Wie zijn deze proffessionals dan precies? Adverteerders of heb je uit elke branche een vakman rondlopen? Niet elke branche heeft een (eerlijke) branchevereniging, krijg je dan hierdoor geen scheef beeld?

Link naar reactie
  • 0

Beste Jasper,

 

Wij accepteren in ieder geval alleen bedrijven/professionals met geldig KvK, zo houden we in ieder geval al een groot deel zwartwerkers en zolderkamer-studenten af.

 

Daarnaast hebben we brancheverenigingen geïntegreerd, een opdrachtgever kan zien of een bedrijf aangemeld is bij een branche. Branches staan voor een bepaalde zekerheid.

 

En d.m.v. het referentiesysteem waarbij beoordeeld wordt op:

[*]Prijs/Kwaliteit

[*]Afspraken nakomen

[*]Vakkennis

Tevens wordt er ook een persoonlijke ervaring toegevoegd.

Verder bekijkt een opdrachtgever het bedrijfsprofiel van een professional.

 

Uit deze factoren komen de goede bedrijven naar boven "drijven" en zullen ook meer werk binnenhalen.

Hierbij krijgen opdrachtgevers een aardig compleet inzicht van de kwaliteiten van een professional.

 

Echter moet ik bekennen dat je helaas nooit kunt uitsluiten dat er minder goede bedrijven tussen zitten. Aan de opdrachtgever om daarvoor te kiezen of niet.

 

Bijgaand kun je een screenshot zien, waarbij het rapport en branche prominent vertoond wordt.

Een goed (of juist slecht) cijfer komt zeer prominent in beeld.

 

Vriendelijke groeten,

 

Remy de Klein

 

 

Schermafbeelding_2010-06-17_om_18_12_51.thumb.png.7dc893c50d450eb52b20a6a281d0fb76.png

www.iholding.eu

www.ardeka.nl

www.advertentiematch.nl

www.exqlusiv.com

Link naar reactie
  • 1

Heb zojuist even gekeken, bij deze wat me zo in een kort bezoekje opvalt:

 

[*]Taalfouten als binnekort en adverteer-pagina en diverse malen bijvoorbeeld "de opdrachtgever betaald": nog even goed de spelling checken dus;

[*]Wat er nog niet is, zou ik gewoon niet tonen (zie het blog in de footer), dat levert een 404.

[*]Het blok links op deze pagina lijkt aanklikbaar, maar is het niet;

[*]Ik zou iets proberen te bedenken om nietszeggende berichtjes als deze te voorkomen. Hoe beter omschreven, hoe beter;

[*]Het gratis business e-book komt erg verloren over: óf je moet er meer uitleg bij geven om iemand over de streep te trekken, óf het kan weg;

[*]Dat flashobject op de voorpagina zie ik tegenwoordig overal, wat mij betreft is het overbodig en te standaard, maar wellicht dat de doelgroep wat minder veel op internet zit en zo'n zelfde ding minder vaak ziet;

[*]Volgens mij is je afstandberekenaar op hol geslagen;

[*]Je businessmodel is dat mensen op de site mogen adverteren voor 6 tot 12 maanden x minimaal 35,-? Waarom niet no cure no pay o.i.d? Dat model zie je bij al dit soort sites, en dat lijkt me, wanneer je je richt op de onderkant van de markt qua soorten projecten, een gangbaarder model voor die doelgroep;

[*]Wanneer ik je USP's lees, dan kan ik die op elke site plakken (op wellicht het laatste punt na, maar ik weet niet echt of dat nu zo'n pluspunt is omdat je daar aannames in doet die niets met wel of niet freelancer zijn te maken hebben). Echt uniek vind ik het helaas dus nog niet, je zult in mijn ogen flink aan de bak moeten om er een succes van te maken!

 

Wellicht heb je er iets aan :)

Link naar reactie
  • 0

Ligt het aan mij of kloppen je plaatjes van je branche organisatie niet helemaal. Er wordt een deel weggesneden. Ik gebruik Internet Explorer. Het veranderen van logo's mag niet zomaar, maar dat wist je waarschijnlijk al.

 

Ik vind je verhaal niet echt sterk over die branchevereniging. Volgens mij bestaat er voor mijn bedrijf geen branche organisatie. Wellicht kan ik er zelf 1 oprichten, dan ben ik meteen betrouwbaarder, of werkt dat niet zo?

 

 

edit: we hebben er wel 1, ik had er nog nooit van gehoord. Qua leden is het ook niet echt boeiend omlid van te worden. http://www.vpt.nl/

Link naar reactie
  • 0

Beste Jeroen,

 

Bedankt voor de kritiek, we gaan er iets mee doen. We zijn officieel ook nog in de betafase dus ieder verbeterpuntje wordt meegenomen! De advertenties die jij bedoelt , i.c.m. het "op hol geslagen" afstandsysteem zijn dummy opdrachten. Ter opvulling en als voorbeeld dienende.

 

Heb zojuist even gekeken, bij deze wat me zo in een kort bezoekje opvalt:

 

 

[*]Je businessmodel is dat mensen op de site mogen adverteren voor 6 tot 12 maanden x minimaal 35,-? Waarom niet no cure no pay o.i.d? Dat model zie je bij al dit soort sites, en dat lijkt me, wanneer je je richt op de onderkant van de markt qua soorten projecten, een gangbaarder model voor die doelgroep;

 

 

Wat dat betreft, je begrijpt het verkeerd denk ik. Een professional betaald (dus niet de opdrachtgever) een X bedrag per maand om (onbeperkt) contactgegevens te mogen zien en te mogen reageren. Hoe actiever de professional hoe meer werk hij zal binnenhalen.

Vergelijkbare sites laten professionals betalen om eenmalig inzage te krijgen in de contactgegevens van de opdrachtgever. Ook is het bij vergelijkbare site gebruikelijk om provisie te verreken over een opdracht zoals je al aangeeft.

 

Wij vragen echter alleen abonnementskosten. Gebaseerd op het binnenhalen van 1 á 2 opdrachten per jaar.

 

Vriendelijke groeten,

www.iholding.eu

www.ardeka.nl

www.advertentiematch.nl

www.exqlusiv.com

Link naar reactie
  • 0

Ligt het aan mij of kloppen je plaatjes van je branche organisatie niet helemaal. Er wordt een deel weggesneden. Ik gebruik Internet Explorer. Het veranderen van logo's mag niet zomaar, maar dat wist je waarschijnlijk al.

 

Ik vind je verhaal niet echt sterk over die branchevereniging. Volgens mij bestaat er voor mijn bedrijf geen branche organisatie. Wellicht kan ik er zelf 1 oprichten, dan ben ik meteen betrouwbaarder, of werkt dat niet zo?

 

 

Beste Jasper,

 

Over het algemeen zorgt een branchevereniging voor het waarborgen van de kwaliteit die de aangesloten professionals leveren.

Bij veel brancheverenigingen zijn er eisen waar een aanstaand lid aan moet voldoen voordat hij lid te mag worden.

 

Kijk, voor een logo of webdesign maakt het niet zo gek veel uit of hij/zij lid is van een branchevereniging omdat je op basis van een portfolio kan zien of hij/zij het gewenste resultaat kan leveren. Echter als je een goede advocaat of accountant nodig hebt is dit wel van belang.

 

btw, de logo's zijn niet aangepast alleen gekaderd. Zodat ze in het design passen. Is dit wettelijk niet toegestaan dan?

 

Mvg,

www.iholding.eu

www.ardeka.nl

www.advertentiematch.nl

www.exqlusiv.com

Link naar reactie
  • 0

Het heeft met auteursrecht te maken. Je mag niet zomaar iemands ontwerp veranderen en publiceren. Sterker nog, ik neem aan dat je toestemming hebt van de verschillende branche organisaties om hun logo te mogen gebruiken? En hun (goede) naam te mogen gebruiken als referentie voor een goede ondernemer?

HEt zou zonde zijn als je site hierop gebaseerd is en over een maand geven de organisaties aan dat het gebruik niet is toegestaan. Je zou niet de eerste (En helaas ook niet de laatste) zijn die door iets als ditonderuit gaat.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Remy,

 

Als ik in het categorieën-menu naar beneden scroll en dan op Personeel & Organisatie klik, dan klapt het menu uit, maar verspringt ook meteen het scherm weer in de beginstand, zodat ik weer naar beneden moet scrollen om de sub-keuzes te zien. Dat vind ik niet echt handig.

 

Bij het plaatsen van een opdracht valt mij op dat een veld ontbreekt voor de bedrijfsnaam.

 

Verder heb ik jouw KvK nummer nergens op de website kunnen vinden en ik kan je ook niet vinden in het handelsregister. Of ben je nog niet ingeschreven?

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Beste John,

 

Als je alleen op het driehoekje klikt, klapt hij uit zonder dat er iets gebeurt.

Goede tip om een veld "bedrijfsnaam" toe te voegen.

 

KvK hebben we , alleen Jobdeals.nl valt nu nog onder een andere BV. We zijn bezig met een naamswijziging.

Deze wordt binnenkort op de site vermeld.

 

Mvg,

 

 

www.iholding.eu

www.ardeka.nl

www.advertentiematch.nl

www.exqlusiv.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.