Momenteel ben ik bezig met een marktonderzoek voor het opzetten van een kledingwinkel. Door middel van een online enquete gericht op mijn doelgroep probeer ik er achter te komen of er bij hen animo is voor meer aanbod in het al bestaande segment. Wanneer kan ik nou van een bepaalde dichtheid spreken? Als het door een x aantal mensen is ingevuld? 100, 200, 300 of misschien 400 of meer?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
broekie24
broekie24
Beste ondernemers,
Momenteel ben ik bezig met een marktonderzoek voor het opzetten van een kledingwinkel. Door middel van een online enquete gericht op mijn doelgroep probeer ik er achter te komen of er bij hen animo is voor meer aanbod in het al bestaande segment. Wanneer kan ik nou van een bepaalde dichtheid spreken? Als het door een x aantal mensen is ingevuld? 100, 200, 300 of misschien 400 of meer?
Graag advies.
Met vriendelijke groet,
Rogier
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27200-dichtheid-enquete/Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag