• 0

Kantoor en bedrijfruimte tijdelijk huren? Tip nodig

Ik ben een bedrijf gestart in het vastgoed. Ik bemiddel met een compagnon in leegstaand vastgoed. Wij bemiddelen voor:

- starters

- doorstarters

- bedrijven die projectgroepen tijdelijk willen onderbrengen

- etc

 

wie kan mij tippen hoe ik (naast adverteren) snel aan bedrijven kom die op zoek zijn naar vestigingsruimte?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Door dit bericht te plaatsen :)

 

Zitten jullie ook in Groningen/Leeuwarden? Een gezamelijk pand, met internet en telefoon? Met mogelijkheid tot vergaderruimtes (huren, per uur oid)?

 

Tips om ondernemers te bereiken:

-Zet een goede, duidelijke en interactieve website neer.

-Ondernemersnetwerken: hier vind je veel ondernemers (gek he) die misschien ook nog opzoek zijn naar ruimtes en veel kennisen hebben.

-Samenwerken met een netwerkorganistatie.

-Samenwerken met een organisatie die starters begeleid.

 

Succes,

 

Jelmer.

Link naar reactie
  • 0
Wie kan mij tippen hoe ik (naast adverteren) snel aan bedrijven kom die op zoek zijn naar vestigingsruimte?

 

Internet, internet, internet. Wie als starter op zoek is naar bedrijfsruimte, zoekt op internet. Zorg dat je terechtkomt op alle relevante startpagina's (vastgoed.pagina.nl, eigenbedrijf.pagina.nl etc), zorg dat je site gevonden wordt op de juiste keywords, probeer opgenomen te worden in link-directories zoals die van Ilse en Vindex etc.

 

Verder heeft de KvK-krant (meen ik) een onderdeel waar startende bedrijven zich in kunnen presenteren en kun je kant-en-klaar-plaatsbare artikelen sturen naar startersbladen en tijdschriften van ondernemersverenigingen (buit daarbij je USP('s) uit zodat hanen er wel naar gaan kraaien). Verder (maar daar moet je wel net tijd en behoefte aan hebben), wees aanwezig op fora als deze met een vermelding van je bedrijf in je signature.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie
  • 0

Naast internet kun je, vooral als je ook een aantrekkelijke ruimte voor weinig in eigen beheer hebt, terecht bij startersorganisaties zoals syntens ( vraag in Groningen naar Fokke Diephuis). Ze hebben ook een incubator in groningen en bedrijven die uit het Zernike Science park groeien (gewoon al die bedrijven benaderen). Verder kun je bij de NOM en de banken een balletje opgooeien.

 

Als die organisaties verwachten wel dat je wat extra's doet voor starters. Als je een leuk verhaal hebt kom je overal binnen. Kwestie van doortastend netwerken.

 

Dat hele starterscircus is een vrij klein wereldje. Het is niet zo moeilijk om daar een BNer in te worden. Maak een nieuwsbrief met interessante aanbiedingen en leuke verhalen of zo. Laat in ieder geval overal je neus zien.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 281 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.