ik ben van plan om na de zomer een schone bv over te nemen, het gaat om een vastgoed holding
dit is wat er allemaal bij staat:
Rechtsvorm BV
Oprichtingsdatum 08-01-2009
Maatschappelijk kapitaal 90.000
Geplaatst kapitaal 18.000
Doel VASTGOEDHOLDING
Jaarcijfers laatste depot NVT
Banknummer JA
Gironummer JA
Fiscaal nummer JA
Oprichtingsakte AANWEZIG
Aandeelhoudersregister AANWEZIG
Bijzonderheden NOOIT GEBRUIKT
als ik deze kan overnemen, en eventueel met jaarcijfers, kan ik dan ook per direct een zakelijke lening aanvragen bij een bank? of is er een bepaalde periode dat je een lening mag aanvragen? ik sta zelf wel bij bkr maar geen negatieve codering natuurlijk. alleen credit card en abo's die netjes betaald worden.
stel je voor dat gaat mis met de lening wordt ik dan negatief gecodeerd bij het bkr? of ergens anders?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hakan_92
Hakan_92
Hallo,
ik ben van plan om na de zomer een schone bv over te nemen, het gaat om een vastgoed holding
dit is wat er allemaal bij staat:
Rechtsvorm BV
Oprichtingsdatum 08-01-2009
Maatschappelijk kapitaal 90.000
Geplaatst kapitaal 18.000
Doel VASTGOEDHOLDING
Jaarcijfers laatste depot NVT
Banknummer JA
Gironummer JA
Fiscaal nummer JA
Oprichtingsakte AANWEZIG
Aandeelhoudersregister AANWEZIG
Bijzonderheden NOOIT GEBRUIKT
als ik deze kan overnemen, en eventueel met jaarcijfers, kan ik dan ook per direct een zakelijke lening aanvragen bij een bank? of is er een bepaalde periode dat je een lening mag aanvragen? ik sta zelf wel bij bkr maar geen negatieve codering natuurlijk. alleen credit card en abo's die netjes betaald worden.
stel je voor dat gaat mis met de lening wordt ik dan negatief gecodeerd bij het bkr? of ergens anders?
Met vriendelijke groeten,
Hakan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27228-nieuwe-bv-direct-geld-lenen/Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag