Ik heb een klein adressenbestand via de kvk aangemaakt.
Nu staan daar op één adres 8 bedrijven ingeschreven. Volgens Google Maps staan op datzelfde adres 17 bedrijven ingeschreven, waaronder 6, en niet 8, van de kvk lijst.
Rara, hoe kan dat?
Er zijn vast enkele bedrijven die meerdere handelsnamen voeren, en enkele die hun handelsnaam niet in het handelsregister gewijzigd hebben. Willen ze dan nog wel onder die naam aangeschreven worden?
Ik zat er aan te denken om een geadresseerde mailing te versturen op basis van het kvk bestand, maar dit doet me twijfelen ... Toch maar ongeadresseerd doen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
XiaoDi
XiaoDi
Hoi,
Ik heb een klein adressenbestand via de kvk aangemaakt.
Nu staan daar op één adres 8 bedrijven ingeschreven. Volgens Google Maps staan op datzelfde adres 17 bedrijven ingeschreven, waaronder 6, en niet 8, van de kvk lijst.
Rara, hoe kan dat?
Er zijn vast enkele bedrijven die meerdere handelsnamen voeren, en enkele die hun handelsnaam niet in het handelsregister gewijzigd hebben. Willen ze dan nog wel onder die naam aangeschreven worden?
Ik zat er aan te denken om een geadresseerde mailing te versturen op basis van het kvk bestand, maar dit doet me twijfelen ... Toch maar ongeadresseerd doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27233-betrouwbaarheid-adressenbestand-kvk-vs-google-maps/Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag