• 0

disclaimer alvorens algemene voorwaarden?

Goedenavond!

 

Ik ken deze site al jaren :) maar nu pas heb ik me maar eens geregistreerd, ik heb nu echt even een vraag waar ik niet uit kom. Ik hoop dat jullie me van tips kunnen voorzien.

 

Mijn vorige website was een mislukking, ik heb er veel geld in gestoken, maar wel erg veel van geleerd, maar ik wil het nu anders aanpakken. Ik begin over een 2tal maanden met het online gooien van een nieuwe website. Deze website wil ik hobbymatig starten. Het geld voor deze site is nu op, en ik moet er nog algemene voorwaarden aan toevoegen. Hier wil ik even mee wachten. Daarbij is het ook belangerijk te weten dat de eerste maanden mijn dienst ook gratis zal zijn, om publiek te lokken.

 

Ik vraag me af, of de eerste maanden ook een eenvoudige disclaimer voldoet in de periode dat ik er niet aan verdien? Met andere woorden, ik begin als hobbysite, (heb verder alles al wel uitgewerkt), en wil over een paar maanden pas de algemene voorwaarden toevoegen. . Als de algemene voorwaarden geplaatst worden, dan pas ga ik er ook geld voor vragen. Voldoen de eerste 2 maanden zonder kosten voor gebruikers dan ook met een simpele disclaimer, zonder voorwaarden? Is het logisch dat ik zeg, omdat het nog gratis is, is een disclaimer voldoende?

 

IK hoop dat jullie me kunnen helpen!

 

 

groeten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat verandert er aan de diensten die aangeboden worden? Alleen dat er over twee maanden een vergoeding wordt gevraagd? Het enkele feit dat ergens er wel of geen geld voor wordt gevraagd, maakt niets uit. Bedenk welke risico's er bestaan aan de dienstverlening en denk je daartegen in.

 

 

Ter overweging: een disclaimer is ook niets anders dan een vorm van algemene voorwaarden.

 

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.