Heartbear Geplaatst: 21 juni 2010 Heartbear 1 0 Geplaatst: 21 juni 2010 hallo wij hebben in amerika div groothandels gevonden die leveren aan retail zij willen ook aan ons leveren in nederland echt mooie spullen en kwalitieit (div proef exemplaren ) hun spullen worden in china gemaakt in amerika geimporteerd en dan verzonden naar nerdeland dus de spullen zijn in amerika vrijgegeven voor verkeer nu willen we een order plaatsen vraag: Hebben we een certificaat van oorsprong nodig ?? zoja waar kan ik die krijgen ??? inportvergunning ??? volgens mij niet afgeschaft 1 jan 2009 is een letter of origin (een brief met daarin de gegevens van mijn leverancier die verklaart de de goederen geleverd aan mij gemaakt zijn in china ook voldoende) de letter verschil daarin dat het opgesteld word door de leverancier en certificaat word opgesteld door de Fabrikant hierin is een hoop onduidelijkheid over in douane land wat moet ik nu hebben of aan voldoen om een order van 2500 euro te laten lukken voornamelijjk nachtkleding en lingerie Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27245-texiel-via-amerikaanse-groothandel-uit-china/
Heartbear
Heartbear
hallo
wij hebben in amerika div groothandels gevonden die leveren aan retail
zij willen ook aan ons leveren in nederland echt mooie spullen en kwalitieit (div proef exemplaren )
hun spullen worden in china gemaakt in amerika geimporteerd en dan verzonden naar nerdeland
dus de spullen zijn in amerika vrijgegeven voor verkeer
nu willen we een order plaatsen vraag:
Hebben we een certificaat van oorsprong nodig ??
zoja waar kan ik die krijgen ???
inportvergunning ??? volgens mij niet afgeschaft 1 jan 2009
is een letter of origin (een brief met daarin de gegevens van mijn leverancier die verklaart de de goederen geleverd aan
mij gemaakt zijn in china ook voldoende)
de letter verschil daarin dat het opgesteld word door de leverancier
en certificaat word opgesteld door de Fabrikant
hierin is een hoop onduidelijkheid over in douane land
wat moet ik nu hebben
of aan voldoen om een order van 2500 euro te laten lukken
voornamelijjk nachtkleding en lingerie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27245-texiel-via-amerikaanse-groothandel-uit-china/Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag