• 0

hoe vind ik ondernemers in nederland voor een dealerschap vanuit spanje

De grootse deurenfabriek in spanje met en stock van plus/min 40000 stuks heef mij gevraagd om contacten te leggen in Nederland en belgie voor regio- dealers, maar omdat ik geen advertentie op markplaats wil zetten omdat ik ondernemers zoek en geen markplaatshandelaars ben ik benieuwd of jullie meschien iets weeten.

 

mvrg juan mendo kievits

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Eerst moet je zelf informatie hebben over de producten:

- Wat is de doelgroep

- Wat is de prijs/kwaliteit

- Waarom moet iemand die deuren kopen? Wat is het unieke aan die deuren?

- Hoe vinden de leveringen bij de dealers plaats?

enz.

 

Vervolgens ga je opzoek naar dealers van deuren in Nederland en België en ga je je product verkopen. Neem contact op met dealers maar reclame naar je doelgroep. (in vakbladen, persoonlijke brieven, telefoontje) en een Nederlandstalige website is misschien ook handig..

 

Als jij kunt overbrengen waarom jou product uniek is en waarom een dealer die deuren moet gaan verkopen zul je contracten kunnen gaan aflsuiten..

 

Succes en hou ons op de hoogte:)

 

Heerlijk Hulp, omdat hulp heerlijk is!

www.heerlijkhulp.nl voor al uw hulp in en om uw huis/pand

Link naar reactie
  • 0

waarom ze mij vraagen is omdat ze in spanje haast alle klein en middelgroote bedrijfen familie bedrijfen zijn en de interne economie belangrijker was dan de externe zijn ze vergeete andere taalen te leeren en te spreeken. dus nu willen veel bedrijfen exporteeren door de geringen vraag op binnelandse markt.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dat zou je ook kunnen lezen als "een op sterven na dood zijnde fabrikant zoekt laatste redmiddel in het buitenland. Spreken niet "over de grens" omdat ze daar nooit interesse in hebben gehad, maar daar is manana wel wat aan te doen".

 

Heb je je er al wel in verdiept dat er een groot verschil zit in de deuren uit NL vergeleken met die uit overige landen?

Kortgeleden had ik een flinke partij nodig (>500st) en kon alleen in NL terecht ivm de geluids/brandnormen.

 

Probeer 't anders eens bij VNT = Verbond Nederlandse Tussenpersonen

http://www.vnt.org/nl/default.asp

 

 

Edit: link naar VNT was niet nodig want je bent op zoek naar dealers zie ik nu.........

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 0

Dat zou je ook kunnen lezen als "een op sterven na dood zijnde fabrikant zoekt laatste redmiddel in het buitenland. Spreken niet "over de grens" omdat ze daar nooit interesse in hebben gehad, maar daar is manana wel wat aan te doen".

 

hallo, bij deze mijn eerste bericht :-[

 

achterdocht is idd op zijn plaats. Ik woon hier (z-spanje) nu 12 jr, en inmiddels weet ik wel dat je alles wat een Spanjaard (igg zakelijk) zegt, 10x moet checken, vertrouw ze iig nooit op hun ehm bruine ogen.

 

Maar als je de spaanse markt kent, kan het toch ook interessant zijn. Het gaat hier (in spanje) economisch idd bijzonder slecht. Dat sommige ondernemers nu ineens toch naar buiten durven te kijken is misschien toch wel een stukje echt ondernemerschap.

 

Misschien niet direct een bericht waar de TS iets aan heeft, maar meer iets voor anderen die misschien in/met Spanje iets willen doen.

 

Persberichten opmaken en versturen - logo & grafisch design

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.