Update Green Jump

Aanbevolen berichten

Ben wat minder op HL en wilde even een update plaatsen voor wie dat interessant vindt. De winkel gaat goed! Afgelopen week is onze eerste werknemer begonnen vanuit een reintegratie traject dus wat minder risico voor ons. We gaan waarschijnlijk ook met een vakantiewerker aan de slag voor wat extra ondersteuning en we overwegen toch wel heel serieus om de pakjes uit te besteden.

 

We zijn nu een jaar bezig en eigenlijk wel heel tevreden. Ik ben nog steeds actief met mijn 'normale' werk maar inmiddels zijn er toch wel 2 fte mee bezig dus het wordt al wat serieuzer.

 

Nog een hele lange to do lijst en ideeën te over maar dat maakt het alleen maar extra leuk.

 

Dat was het!

 

Groetjes, Manon

Link naar reactie

Hallo Manon,

 

Kleine aanvulling: ik zag jullie campagne bij Affiliate netwerk TradeTracker. Voor ons (MOD EDIT: geen weblinks in je posts opnemen, zie de huisregels) nog niet relevant, misschien later.

 

Maar hoe loopt de Affiliate campagne? Hoeveel websites adverteren voor je? Hoeveel sales/omzet levert je dat op? Ben je er tevreden over?

 

Mod-edit: Het antwoord op die vraag is de openingspost in het nieuwe topic Affiliate Marketing

Dit topic blijft bij update greenjump als onderwerp

 

Link naar reactie

kan het niet laten ;) maar er staat een dode link op je site

 

"Biologisch en Gifvrij" geeft een error... zie http://screencast.com/t/ODZlYTEy

 

Dank je wel! Mijn fout, heb vorige week iets aangepast op die pagina!

Link naar reactie

Ik heb al een paar keer op je site gekeken de afgelopen periode (nog niets gekocht omdat ik simpelweg niet tot je doelgroep behoor). Ik vind het er heel goed uit zien, up-to-date, de Blog is m.i. zeker van toegevoegde waarde.

 

Leuk dat al je inzet resulteert in werknemers die voor je aan de slag mogen: goed bezig!

 

groet,

 

Karin

Link naar reactie

Van harte. Hou de zaken goed in de gaten, zodat je je succes goed kunt vasthouden. Blijf niet in een roes op dit mooie succes drijven, maar probeer ook een "tweede poot" op te bouwen, zodat je steeds meer zekerheid krijgt.

 

Coole ava 8)

 

Dank je! We zijn inderdaad aan het nadenken over poot twee want één is absoluut kwetsbaar.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.